GÃ¥ til innhold

Silikon 👙 Positiv eller negativ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i tenkeboksen ang silikon. 

Men er redd det er mye plager med det? Ser jo mange på TV som tar dei ut igjen etter noen år. 

Hvor lenge har du hatt dine? 

Hatt noen plager? 

Anonymkode: 077e3...841

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er den beste gaven jeg har gitt meg selv :) Ingen problemer. På TV vises kun det verste. Anbefaler deg å ta konsultasjon flere steder før du bestemmer deg. Les deg opp. Jeg har lite da, akkurat nok til at jeg føler meg som en kvinne og føler meg bra. Ingen som kan se at jeg har, ville heller ikke ha noen utpreget silikonlook, kun litt pupper. Gikk fra null. 

Anonymkode: 04f16...836

Skrevet

Har også silikon. Det er positivt for meg! 😀 Har aldri angret. Har hatt de i 6 år nå. Merker det ikke i det hele tatt. Tenker ikke på det heller. Så ingen plager.

Jeg la det meste over på kirurgen. Sa at jeg ikke ville ha for store, men noe som passet min kropp. Det fikk jeg. Lyser absolutt ikke silikon av puppene mine heller.

Anonymkode: 5695a...ce4

Skrevet

Jeg tok i 2013 og var veldig fornøyd. Skjønte ikke hvorfor jeg ikke hadde gjort det tidligere. Var målt til omkring 0 i brystvev. Tok 275 ml i hvert bryst så ikke stort. Det ene brystet føltes og så merkelig ut etter rundt 1 år. De mente det var kapsel og reopererte det brystet. Viste seg at silikonen ikke hadde festet seg og derfor produsere væske. Satt i ny og håpet på det beste. Men ble like ille. Tok ut begge i 2015 etter 2,5 år og er fornøyd med de brystene jeg har. Når jeg ser bilder av meg selv med brystene (som jeg da var ekstremt fornøyd med) så ser jeg at det ikke ser så pent ut om jeg mente selv den gangen. Syns de var så naturlige. Ingen visste noengang at jeg hadde silikon heller. Men nå er jeg fornøyd uten. Og kjøper supre Bh med løft på Victoria secret :-) 

Anonymkode: 11194...bec

Skrevet

Jeg har silikon av "medisinske årsaker". (arvelig disponert for kreft) Hadde nok ikke vurderte ellers, men kjempe fornøyd nå! Etter å ha ammet barn, var de rimelig slappe. 

Anonymkode: 0233a...364

Skrevet

Jeg fikk tomme bryst, etter å ha ammet 2 barn, så da valgte jeg å fylle de opp igjen. Og har aldri angret meg, er så utrolig fornøyd. Er 8 år siden nå. De siste 5 årene, er det ingen som tror jeg har silikon, ikke menn som har sex med meg en gang. For de er så myke, og beveger seg, og ser akkurat ut som vanlige bryst.

Anonymkode: 989d4...933

Skrevet

Jeg har sett så mange negative følger at silikonimplantater at jeg ikke ville tatt risikoen på det selv.

Anonymkode: 44045...034

Skrevet

Jeg har hatt i 17 år, måtte reoperere det ene pga kapseldannelse, men de siste 15-16 årene har jeg ikke hatt noen problemer. Veldig fornøyd selv, hadde ikke pupper i det hele tatt. Helt flatt og store brystvorter.

Anonymkode: 98eb7...c60

Skrevet

Så bra dere har positive erfaringer 😀 Jeg har jo egentlig bestemt meg. Men det ligger i bakhode alt jeg har sett på TV 😂 Jeg skal ikke ha typiske "silikonpupper" 😀 Da får jeg bare finne ut hvor jeg skal utføre operasjonen 😊

HI

Anonymkode: 077e3...841

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...