Anonym bruker Skrevet 6. april 2017 #1 Skrevet 6. april 2017 Liten opplysning - da er det kommet enda en type amfetamin på markedet (tenk MDMA/extacy/"molly"). Den gir personen som inntar det en følelse og opplevelse av velvære, at alt er A-OK, strålende, fantastisk, men etterhvert overbelastes synapsene i hjernen og konsekvensen... Vel: Anonymkode: 0b045...250
Anonym bruker Skrevet 6. april 2017 #2 Skrevet 6. april 2017 OK??? Og du informerer om det fordi?? Anonymkode: 671ab...c65
Anonym bruker Skrevet 6. april 2017 #3 Skrevet 6. april 2017 Det kommer til å komme hit til Norge. Dette er på vei å bli seneste mote. Mennesker elsker å ødelegge seg med rusmidler. Anonymkode: 0b045...250
Anonym bruker Skrevet 6. april 2017 #4 Skrevet 6. april 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det kommer til å komme hit til Norge. Dette er på vei å bli seneste mote. Mennesker elsker å ødelegge seg med rusmidler. Anonymkode: 0b045...250 Klart ikke dette blir "mote" ihvertfall ikke for partybrukerne som har råd til å kjøpe kokain. De aller fleste skjønner at "flakka" er livsfarlig (jada, vet at partydop også er farlig). Dette er noe som heroinmissbrukere eventuelt kommer til å bruke, og jeg tipper at det ikke kommer til å noe særlig populært her i norge. Anonymkode: 20ee1...734
Anonym bruker Skrevet 7. april 2017 #5 Skrevet 7. april 2017 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Klart ikke dette blir "mote" ihvertfall ikke for partybrukerne som har råd til å kjøpe kokain. De aller fleste skjønner at "flakka" er livsfarlig (jada, vet at partydop også er farlig). Dette er noe som heroinmissbrukere eventuelt kommer til å bruke, og jeg tipper at det ikke kommer til å noe særlig populært her i norge. Anonymkode: 20ee1...734 Jo da, det vil bli mote det også. På samme måte som MDMA har vært det. For det gir deg en voldsom lykkefølelse, en følelse av velvære. Folk gir blaffen i at hjernen og kroppen deres råtner vekk av dopet de dytter i seg, folk er så dumme at de kjører på med alt mulig av rusmidler. Gled deg til vi har slike som dette vandrende rundt i gatene! Anonymkode: 0b045...250
Anonym bruker Skrevet 7. april 2017 #6 Skrevet 7. april 2017 Hva heter dette stoffet? Anonymkode: bd1d2...eda
Anonym bruker Skrevet 7. april 2017 #7 Skrevet 7. april 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jo da, det vil bli mote det også. På samme måte som MDMA har vært det. For det gir deg en voldsom lykkefølelse, en følelse av velvære. Folk gir blaffen i at hjernen og kroppen deres råtner vekk av dopet de dytter i seg, folk er så dumme at de kjører på med alt mulig av rusmidler. Gled deg til vi har slike som dette vandrende rundt i gatene! Anonymkode: 0b045...250 Dette er ikke et nytt dop. Ikke har det blitt videre populært heller. Anonymkode: 11539...6cd
Anonym bruker Skrevet 7. april 2017 #8 Skrevet 7. april 2017 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva heter dette stoffet? Anonymkode: bd1d2...eda Flakka. A-pvp også, tror jeg. Uansett, det gjør at hjernen din råtner. Ikke noe du vil ha. Anonymkode: 0b045...250
Anonym bruker Skrevet 7. april 2017 #9 Skrevet 7. april 2017 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dette er ikke et nytt dop. Ikke har det blitt videre populært heller. Anonymkode: 11539...6cd Det er nytt. Det vil bli populært blant folk som doper seg. Til hjernene deres råtner og de går rundt som levende sombier. Tenk om det var din datter? Eller sønn? En gang er nok så er du hekta. Derfor må en passe på omgangskretsen til sine barn. Anonymkode: 0b045...250
Anonym bruker Skrevet 7. april 2017 #10 Skrevet 7. april 2017 Denne et fra 2013, så helt nytt er det ikke 😳 Kunde anmeldelser av ulovlige narkotiske stoffet 😳 Anonymkode: bd1d2...eda
Anonym bruker Skrevet 7. april 2017 #11 Skrevet 7. april 2017 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er nytt. Det vil bli populært blant folk som doper seg. Til hjernene deres råtner og de går rundt som levende sombier. Tenk om det var din datter? Eller sønn? En gang er nok så er du hekta. Derfor må en passe på omgangskretsen til sine barn. Anonymkode: 0b045...250 Nei. Det er ikke et nytt dop. Du tar feil. Anonymkode: 11539...6cd
Anonym bruker Skrevet 7. april 2017 #12 Skrevet 7. april 2017 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei. Det er ikke et nytt dop. Du tar feil. Anonymkode: 11539...6cd Jo, det er nytt. Det er du som tar feil. Med mindre du henger på plata og dine eneste venner er dealere og andre narkovrak så sorry, da har du ikke kunnskap om hva som er nytt eller ikke. Anonymkode: 0b045...250
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå