Anonym bruker Skrevet 6. april 2017 #1 Skrevet 6. april 2017 Som overskriften sier så er elskeren min sjalu. Jeg ble overrasket når det gikk opp for meg at han er det. Fortalte et par venninner om noen SMSer han har sendt meg i det siste og begge sier det samme, at han er sjalu. Jeg liker det ikke, og vet ikke helt hvordan jeg skal ta det opp med han. Han er en fin fyr, men dette liker jeg ikke. Jeg er i et forhold men vi er kun venner som bor sammen av praktiske årsaker. Vi har ikke hatt sex på mange, mange år. For ca 1,5 mnd siden traff jeg en fyr som begynte å flørte med meg. Vi ble enige om å møtes og hadde sex. Begge var vi enige om at det var kun sex. Han ønsker ikke noe forhold da han kun to mnd. tidligere kom ut av et forhold. Jeg er jo allerede i et forhold og ønsker ikke et til. Så vi ble enige om å kun ha sex med hverandre. I helgen som var skulle jeg på fest med noen venninner og ut etterpå. Han skulle til noen kompiser og ta noen øl. Jeg får noen tulle SMS i løpet av kvelden. Når han skjønner at jeg er ute på byn så dår jeg SMS hvor han skriver at jeg sikkert kommer til å få meg pikk. Jeg svarer at haha.. det skjer ikke..,, senere får jeg ny sms hvor han skriver at jeg snart skal full og kåt hjem og knulle gubben min sønder og sammen..., svarer på nytt at det skjer ikke. Har ikke vært i nærheten av han på den måten på mange, mange år og at jeg ikke har noen interesse av det nå heller og at jeg klarte meg utmerket med han. Slutter å svare han på SMS og mandag får jeg ny sms hvor han spør om jeg kom meg helskinnet gjennom kvelden og hvor han spør om jeg er nypult. Svarer at jeg er upult og at jeg holder meg til han. Så forteller han at han sitter på en pub og tar en øl og leser bok. Vi fortsetter å smse. Så skriver han at det er ei "gammal ugle" som lurer på hva som står i smsene han får og hvem han smser med. Etter flere SMS skriver han plutselig at nå har hun lagt en hånd på låret hans og han lurer på hva han skal gjøre nå. Jeg svarte at han fikk smekke henne på lanken for godsakene deler jeg ikke. Bare for å se hva han gjør. Han fortsetter å smse og sier han drar hjem. Vi SMSer til langt på kveld og det virket på meg, ut fra det han SMSet videre, at han fikk det svaret han ønsket. Dette er en mann i 50 åra så absolutt ikke noen tenåring. De siste dagene har jeg tenkt en del på dette og vurdert om jeg rett og slett skal bryte kontakten, men det er noe jeg egentlig ikke ønsker. Har aldri hatt så god sex før. Men jeg ønsket det ukomplisert. Jeg kan ikke gå ut av det forholde jeg allerede er i, kanskje med tiden. Nøyaktig hvorfor, orker jeg ikke å skrive om, men vi lever som sagt sammen kun som venner. Ville dere konfrontert elskeren med de sjalu tendensene han har, eller bare latt det være? Anonymkode: 8a725...942
Anonym bruker Skrevet 6. april 2017 #2 Skrevet 6. april 2017 Dette høres fryktelig slitsomt ut, jeg hadde heller levd uten sex enn å ha et slikt forhold hvor du hele tiden må svare for deg og bli "overvåket" på en måte. Anonymkode: 6e211...9a7
Anonym bruker Skrevet 6. april 2017 #3 Skrevet 6. april 2017 Kom deg unna.. med mindre mannen din er enig i åpent forhold vil han garantert prøve å ødelegge ekteskapet ditt etter hvert. Anonymkode: eb9a7...503
Anonym bruker Skrevet 6. april 2017 #4 Skrevet 6. april 2017 Guri, for et stress! At du gidder, tenker jeg. Anonymkode: 28da0...4ef
Anonym bruker Skrevet 7. april 2017 #5 Skrevet 7. april 2017 Snakk med ham. Deres avtale var å ikke leve i et forhold - han er ikke i posisjon til å kontrollere hva du gjør. Prøv å stille litt åpne spørsmål så dere kan reflektere rundt saken. Hvis dere har ønsker som er veldig ulike, da må dere begge se dere om etter noen andre... Anonymkode: 4d4f4...000
Pobie Skrevet 7. april 2017 #6 Skrevet 7. april 2017 Jeg hadde nok svart at jeg hadde funnet noen å pule den kvelden. Hadde ikke godtatt å bli overvåket og avhørt om hva jeg hadde funnet på når avtalen var kun sex.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2017 #7 Skrevet 7. april 2017 Æsj måten han skriver på er til å av Jeg hadde ikke svart på en slik ufyselig melding og hadde kuttet tvert. Det er ikke slik en elsker skal oppføre seg. Han har ikke noe med hva du gjør utenom sex møtene deres. Anonymkode: 15060...d9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå