Gå til innhold

Venninen anklager typen min...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig lei meg, jeg har en god vennine som er sånn som går ut med mange men .. vil kun ha åpent forhold.. nå har jeg truffet en nydelig mann som liker meg godt, vi er med hverandre hver dag...  Min vennine ble full en kveld og vi inviterte over til oss for hun var ganske opprørt over en fyr.. jeg går til toalettet kommer tilbake og de klemmer hverandre.. han sier han var urolig for henne pga hun var full og lei seg, han legger seg med meg .. neste morgen anklager hun han for å ha prøvd seg på henne .. vi begge ble litt satt ut.. jeg vet hun synes fyren min e veldig pen, så nå sier hun at jeg tror på han over henne og er sur.. han har lyst at vi alle 3 møtes men hun vil kun treffe meg alene for å forklare hva han gjorde?

hva tenker dere?

Anonymkode: 5f185...cf9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff ikke noe kjekt 

Anonymkode: e9cfb...434

Skrevet

Tenker at venninnen din er skikkelig umoden og sjalu på at du har funnet en fin fyr. 

Anonymkode: c10b2...f93

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Tenker at venninnen din er skikkelig umoden og sjalu på at du har funnet en fin fyr. 

Anonymkode: c10b2...f93

Dårlig venninne 

Anonymkode: e9cfb...434

Skrevet

Dårlig venninne som ikke vil at du skal være i ett forhold. Typen din har ingenting å skjule siden han vil møte dere begge.

Anonymkode: 4db27...91a

Skrevet

Samme tenker jeg, hun prøvde seg og prøver å klistre det opp på ham.

Anonymkode: 2b60f...3bc

Skrevet

Det kan hende hun snakker sant. Og det kan hende han snakker sant. Jeg ville ikke konkludert så fort med at det ikke var hun som var ærlig.

Anonymkode: 68931...ba2

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det kan hende hun snakker sant. Og det kan hende han snakker sant. Jeg ville ikke konkludert så fort med at det ikke var hun som var ærlig.

Anonymkode: 68931...ba2

Enig. Hvorfor er det gitt at han er ærlig og hun juger? Kan det ikke like godt være omvendt?

Eller er jenter/kvinner per def mer løgnaktige enn gutter/menn?

Anonymkode: 57c15...602

Skrevet

Hvordan kjenner du henne? Altså, jeg har venninner som benytter enhver anledning de har til å fremstå som om de er veldig populære blant menn. Står med puppene i ansiktet på andre menn. De er kanskje ikke engang interessert i mannen men de ønsker oppmerksomhet. Derfor tenker jeg at du også må se på helheten i venninnen din som du antakelig har kjent lenge?

Anonymkode: b4183...11d

Skrevet

Fylla har skylda, gå videre.

Anonymkode: 25328...db3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...