Anonym bruker Skrevet 6. april 2017 #1 Skrevet 6. april 2017 Jeg er veldig lei meg, jeg har en god vennine som er sånn som går ut med mange men .. vil kun ha åpent forhold.. nå har jeg truffet en nydelig mann som liker meg godt, vi er med hverandre hver dag... Min vennine ble full en kveld og vi inviterte over til oss for hun var ganske opprørt over en fyr.. jeg går til toalettet kommer tilbake og de klemmer hverandre.. han sier han var urolig for henne pga hun var full og lei seg, han legger seg med meg .. neste morgen anklager hun han for å ha prøvd seg på henne .. vi begge ble litt satt ut.. jeg vet hun synes fyren min e veldig pen, så nå sier hun at jeg tror på han over henne og er sur.. han har lyst at vi alle 3 møtes men hun vil kun treffe meg alene for å forklare hva han gjorde? hva tenker dere? Anonymkode: 5f185...cf9
Anonym bruker Skrevet 6. april 2017 #2 Skrevet 6. april 2017 Huff ikke noe kjekt Anonymkode: e9cfb...434
Anonym bruker Skrevet 6. april 2017 #3 Skrevet 6. april 2017 Tenker at venninnen din er skikkelig umoden og sjalu på at du har funnet en fin fyr. Anonymkode: c10b2...f93
Anonym bruker Skrevet 6. april 2017 #4 Skrevet 6. april 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Tenker at venninnen din er skikkelig umoden og sjalu på at du har funnet en fin fyr. Anonymkode: c10b2...f93 Dårlig venninne Anonymkode: e9cfb...434
Anonym bruker Skrevet 6. april 2017 #6 Skrevet 6. april 2017 Dårlig venninne som ikke vil at du skal være i ett forhold. Typen din har ingenting å skjule siden han vil møte dere begge. Anonymkode: 4db27...91a
Anonym bruker Skrevet 6. april 2017 #7 Skrevet 6. april 2017 Samme tenker jeg, hun prøvde seg og prøver å klistre det opp på ham. Anonymkode: 2b60f...3bc
Anonym bruker Skrevet 6. april 2017 #8 Skrevet 6. april 2017 Det kan hende hun snakker sant. Og det kan hende han snakker sant. Jeg ville ikke konkludert så fort med at det ikke var hun som var ærlig. Anonymkode: 68931...ba2
Anonym bruker Skrevet 6. april 2017 #9 Skrevet 6. april 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det kan hende hun snakker sant. Og det kan hende han snakker sant. Jeg ville ikke konkludert så fort med at det ikke var hun som var ærlig. Anonymkode: 68931...ba2 Enig. Hvorfor er det gitt at han er ærlig og hun juger? Kan det ikke like godt være omvendt? Eller er jenter/kvinner per def mer løgnaktige enn gutter/menn? Anonymkode: 57c15...602
Anonym bruker Skrevet 6. april 2017 #10 Skrevet 6. april 2017 Hvordan kjenner du henne? Altså, jeg har venninner som benytter enhver anledning de har til å fremstå som om de er veldig populære blant menn. Står med puppene i ansiktet på andre menn. De er kanskje ikke engang interessert i mannen men de ønsker oppmerksomhet. Derfor tenker jeg at du også må se på helheten i venninnen din som du antakelig har kjent lenge? Anonymkode: b4183...11d
Anonym bruker Skrevet 6. april 2017 #11 Skrevet 6. april 2017 Fylla har skylda, gå videre. Anonymkode: 25328...db3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå