Gå til innhold

Vi har et vennepar.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Både vi og de venter barn. 

Hvorfor har det seg sånn at hun bare sender meldinger til min mann å spør om babyen osv...?

 

Anonymkode: f2e31...cbf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør henne?

Anonymkode: 6cb41...2cb

Skrevet

Kjente hun han først? 

Anonymkode: 0bfda...e68

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kjente hun han først? 

Anonymkode: 0bfda...e68

De har møtt hverandre noen ganger før jeg traff de 

🤔

Anonymkode: f2e31...cbf

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De har møtt hverandre noen ganger før jeg traff de 

🤔

Anonymkode: f2e31...cbf

Sender du meldinger til henne da? 

Anonymkode: 0bfda...e68

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Sender du meldinger til henne da? 

Anonymkode: 0bfda...e68

Ja, og får ikke svar som regel. Bare mannen min 🤔

Anonymkode: f2e31...cbf

Skrevet

På hvilke måte tror du noen her kan svare på det???

 

Anonymkode: 13015...cac

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

På hvilke måte tror du noen her kan svare på det???

 

Anonymkode: 13015...cac

Kanskje noen ikke er så følelsesmessig involvert enn meg?

Kanskje jeg er altfor sjalu? Overdriver jeg?

Kanskje jeg ikke vet hva som er normalt?

Høres det greit ut? 

Anonymkode: f2e31...cbf

Skrevet

Jeg ville ikke ssndt meldinger til min venninnes mann og spurt om deres baby. Uansett hvem som var venn med hvem først. 

spesielt 

Anonymkode: f2379...c2a

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ja, og får ikke svar som regel. Bare mannen min 🤔

Anonymkode: f2e31...cbf

Da anser hun vel at de egentlig er venn med mannen din da og du er med på lasset. Hadde ikke giddet å sendt meldinger hvis jeg ikke hadde fått svar. Kanskje det endrer seg når begge har permisjon, men ville brukt tiden på andre venner. 

Anonymkode: 0bfda...e68

Skrevet

Tipper han er far til det barnet også. 

Anonymkode: 69b66...7af

Skrevet

Ikke noe å tenke på, jeg melder ofte med en kompis av mannen uten at det betyr noe. 

Skrevet

De ser vel ikke på dere som et vennepar da, de er venner med mannen din også fulgte du bare med på lasset?

Det er noe spesielt ja.

Anonymkode: 6f1ee...181

Skrevet

Vi har et vennepar, og jeg har mye mer tilfelles med mannen enn med dama. Vi har samme humor - så da sender jeg heller snap til han enn til henne om jeg ser noe morsomt feks. Trenger ikke å ligge noe annet bak.

Anonymkode: f4fd9...47b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...