Anonym bruker Skrevet 6. april 2017 #1 Skrevet 6. april 2017 Både vi og de venter barn. Hvorfor har det seg sånn at hun bare sender meldinger til min mann å spør om babyen osv...? Anonymkode: f2e31...cbf
Anonym bruker Skrevet 6. april 2017 #3 Skrevet 6. april 2017 Kjente hun han først? Anonymkode: 0bfda...e68
Anonym bruker Skrevet 6. april 2017 #4 Skrevet 6. april 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kjente hun han først? Anonymkode: 0bfda...e68 De har møtt hverandre noen ganger før jeg traff de 🤔 Anonymkode: f2e31...cbf
Anonym bruker Skrevet 6. april 2017 #5 Skrevet 6. april 2017 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: De har møtt hverandre noen ganger før jeg traff de 🤔 Anonymkode: f2e31...cbf Sender du meldinger til henne da? Anonymkode: 0bfda...e68
Anonym bruker Skrevet 6. april 2017 #6 Skrevet 6. april 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Sender du meldinger til henne da? Anonymkode: 0bfda...e68 Ja, og får ikke svar som regel. Bare mannen min 🤔 Anonymkode: f2e31...cbf
Anonym bruker Skrevet 6. april 2017 #7 Skrevet 6. april 2017 På hvilke måte tror du noen her kan svare på det??? Anonymkode: 13015...cac
Anonym bruker Skrevet 6. april 2017 #8 Skrevet 6. april 2017 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: På hvilke måte tror du noen her kan svare på det??? Anonymkode: 13015...cac Kanskje noen ikke er så følelsesmessig involvert enn meg? Kanskje jeg er altfor sjalu? Overdriver jeg? Kanskje jeg ikke vet hva som er normalt? Høres det greit ut? Anonymkode: f2e31...cbf
Anonym bruker Skrevet 6. april 2017 #9 Skrevet 6. april 2017 Jeg ville ikke ssndt meldinger til min venninnes mann og spurt om deres baby. Uansett hvem som var venn med hvem først. spesielt Anonymkode: f2379...c2a
Anonym bruker Skrevet 6. april 2017 #10 Skrevet 6. april 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ja, og får ikke svar som regel. Bare mannen min 🤔 Anonymkode: f2e31...cbf Da anser hun vel at de egentlig er venn med mannen din da og du er med på lasset. Hadde ikke giddet å sendt meldinger hvis jeg ikke hadde fått svar. Kanskje det endrer seg når begge har permisjon, men ville brukt tiden på andre venner. Anonymkode: 0bfda...e68
Anonym bruker Skrevet 6. april 2017 #11 Skrevet 6. april 2017 Tipper han er far til det barnet også. Anonymkode: 69b66...7af
frk Nilsen Skrevet 6. april 2017 #12 Skrevet 6. april 2017 Ikke noe å tenke på, jeg melder ofte med en kompis av mannen uten at det betyr noe.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2017 #13 Skrevet 6. april 2017 De ser vel ikke på dere som et vennepar da, de er venner med mannen din også fulgte du bare med på lasset? Det er noe spesielt ja. Anonymkode: 6f1ee...181
Anonym bruker Skrevet 6. april 2017 #14 Skrevet 6. april 2017 Vi har et vennepar, og jeg har mye mer tilfelles med mannen enn med dama. Vi har samme humor - så da sender jeg heller snap til han enn til henne om jeg ser noe morsomt feks. Trenger ikke å ligge noe annet bak. Anonymkode: f4fd9...47b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå