Anonym bruker Skrevet 6. april 2017 #1 Skrevet 6. april 2017 Hei! For 57 dager siden hadde jeg vanlig mensen uke med en hel del 😝 18 dager etter fikk jeg en liten blødning, hadde i tampong og var ca. 1 dråpe blod hver dag.. gøy! Den dagen jeg hadde mest sannsynlighet for å bli gravid, etter de få dråpene, var det noen små som svømte inn. Da tenkte jeg att nå hadde jeg gjort det. men 13 dager etter denne dagen, og 18 dager siden de dråpene hadde vært her, fikk jeg plutselig en helt vanlig uke igjen, som jeg er ferdig med nå med en hel del mensen igjen. Så hva tror dere? Nå sitter jeg med en stor forkjølelse over meg, og lurer på hva som har skjedd ☺️ Anonymkode: 2fa50...9b1
Anonym bruker Skrevet 6. april 2017 #2 Skrevet 6. april 2017 Her var det mye dråper og dager. Skjønte ikke så mye Anonymkode: 5fd05...fdd
Anonym bruker Skrevet 6. april 2017 #3 Skrevet 6. april 2017 Når hadde du siste mens (dato)? Og når var samleie (dato)? Anonymkode: 17bf8...740
Anonym bruker Skrevet 6. april 2017 #5 Skrevet 6. april 2017 Hehehe, skriver du dagbok over dråper og mengder og dager og samleier osv Om du akkurat har hatt mensen er vel sjansen for graviditet liten selv om du hadde en liten mellomblødning. Men ta nå en test for sikkerhets skyld så får du tanken ut av verden. Anonymkode: dbf38...68e
Anonym bruker Skrevet 6. april 2017 #6 Skrevet 6. april 2017 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Hehehe, skriver du dagbok over dråper og mengder og dager og samleier osv Om du akkurat har hatt mensen er vel sjansen for graviditet liten selv om du hadde en liten mellomblødning. Men ta nå en test for sikkerhets skyld så får du tanken ut av verden. Anonymkode: dbf38...68e Skriver ikke dagbok nei, har kalender på mobilen ☺️ Anonymkode: 2fa50...9b1
Anonym bruker Skrevet 6. april 2017 #7 Skrevet 6. april 2017 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Her var det mye dråper og dager. Skjønte ikke så mye Anonymkode: 5fd05...fdd Altså, 33 dager etter min "vanlig" mensen, fikk jeg en bitte liten blødning i ca. 4-5? Dager. Og 18 dager etter fikk jeg tante rød som normalt igjen. Anonymkode: 2fa50...9b1
Anonym bruker Skrevet 6. april 2017 #8 Skrevet 6. april 2017 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Når hadde du siste mens (dato)? Og når var samleie (dato)? Anonymkode: 17bf8...740 Normal mensen slutta = 2 februar Bitte liten blødning = 12 mars Normal mensen slutta = 31 april Anonymkode: 2fa50...9b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå