Gå til innhold

Hvor ofte får du blomster av mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller annen type materiell oppmerksomhet? 

Anonymkode: ad184...2d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gaver får jeg til bursdag og jul

Blomster får jeg til morsdag og bryllupsdag

Penger får jeg rett som det er. Han jobber mye og tjener derfor mye mer enn meg (han er selvstendig næringsdrivende). Siden hans jobbing gjør at jeg må ta hovedansvaret på hjemmebane deler han pengene han tjener med meg. Han hadde jo ikke kunnet jobbe så mye om det ikke var for meg...

Han betaler mest på faste utgifter, og bruker sjelden penger på seg selv. Så pengene han tjener går stort sett til hus og hjem, oppgraderinger, oppussing o.l. pluss at han gir meg penger. Sist forrige uke, da sa han: Jeg overfører 2.000 kroner til deg jeg, så du får tatt den frisørtimen du snakket om også er det vel noen småting som må kjøpes inn til 17.mai. Så nå har jeg bestilt time hos frisøren også må jeg supplere litt på pentøyfronten hos barna før 17.mai. Han overfører sikkert litt mer penger før vi kommer til 17.mai da, som sagt bruker han lite selv, men er veldig generøs. Jeg synes det er greiere sånn enn at han skal trave rundt i butikkene og lete etter gaver til meg ;)

Anonymkode: de3b9...e2c

Skrevet

Blomster, 2 ganger i året. Bursdag og morsdag

Andre gaver, jul og bursdag. Men kan skje han drar kortet hvis han er med og jeg skal kjøpe noe til meg selv.

Anonymkode: 25375...650

Skrevet

Det er veldig sjelden jeg får blomster, selv om han vet at jeg synes det er veldig koselig. 

På den annen side: jeg hadde en kjæreste som jeg fikk blomster av stadig vekk, hver gang han hadde dårlig samvittighet. Egentlig var det vel sånn at prislappen på oppmerksomheten økte i takt med samvittigheten. Og han behandlet meg ganske dårlig. Selv etter at det ble slutt fikk jeg digre rosebuketter. De ga jeg forresten til naboen, hun ble veldig glad.

Så egentlig må jeg vel si at selv om jeg må kjøpe blomstene mine sjøl, er jeg veldig glad for at jeg heller har min kjekke, snille, kloke og morsomme mann som elsker meg. 

Skrevet

Det er nok ikke hvert år jeg får blomster. Han blir også veldig glad om jeg selv sørger for, evt sier tydelig i fra, hva jeg ønsker meg til jul og bursdag. 

Helt greit for meg, han er super på de fleste andre områder. Jeg er ikke en røde roser-person, jeg føler det er litt 1999. Han kom aldri helt ut av den tralten. 

Anonymkode: 4b735...06f

Skrevet

Får aldri avskårne blomster. Jeg hater det. 

I går fikk jeg faktisk en pakke, ikke bursdag eller noe. Hadde kjøpt den nye Nesbø boka og en sjokolade og pakket den inn. 

Jeg ble så glad. 

Anonymkode: ce776...4af

Skrevet

Får blomster kun når jeg "bestiller" det. Altså hinter/maser fordi jeg har bursdag,  morsdag o.l. Må vel minne ham på/be ham om å kjøpe bursdagsgave også nå forresten. Har neste uke. Men det er ikke noe som plager meg altså, han er bare ikke en gaveperson. Ikke jeg heller for så vidt.

Anonymkode: 9c875...192

Skrevet

Hver fredag😊Han syns det er en fin ting å gjøre😊Og han kjøper ofte smågaver til meg, alt fra en bok til smykker😊

Anonymkode: 169dc...1bb

Skrevet

Aldri.. Kjøper til meg selv av og til.. Mest for at han skal bli litt usikker; han spør alltid hvem de er fra. 

Anonymkode: 02949...d7c

Skrevet

Jeg kan faktisk ikke huske når han sist kjøpte blomster til meg, "bare for å kjøpe blomster til meg".. Han fikk en orkide i gave til å ha på kontoret, når han var nyansatt, den tok han med til meg. Det var for 2-3 år siden. 

Anonymkode: baf54...664

Skrevet

Alt for ofte. Liker blomster, men ikke å måtte stå å kutte 30 roser og skjære av torner når jeg er sliten og lei fra før. Han har ennå ikke forstått at han kan få de kutta i butikken. Ble heldigvis stopp når jeg ba ham snitte og skjære av tornene selv.

Anonymkode: 8289f...c97

Skrevet

Blomster får jeg hvert år på Valentins dagen,årsdagen vår, bursdagen min og morsdag. 

Gaver til bursdag og jul. 

Anonymkode: ebf0d...0b7

Skrevet

Tror jeg har fått blomster av han en gang, blomster fra Narvesen. Han var på sykkeltur, kjøpte seg drikke og så blomster. Litt morsomt siden han ikke tåler. Men jeg har fått av han noen flere ganger, det er da unger som har hatt en finger med i spillet da. Han var på shopping med exkona i sverige sammen med ungene deres, da kom han hjem med masse til drivhuset mitt. Han så en rar butikk så han gikk der slik at han slapp å gå i klesbutikk med de. Jeg var strålende fornøyd med rosa grensaks, rare miniredskaper, kule frø osv. Exkona syns det var en super teit gave å gi, så da mått han inn å kjøpe enda mere. 

Nå skal det vel sies at jeg hadde blitt mer glad for å få en hammer enn en blomstebukett av han. Så hver gang han kjøper seg verktøy kommer han og sier han har kjøpt det til meg. Jeg er nok mer mann enn hva han er på slike områder. 

Anonymkode: c48e2...3c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...