Anonym bruker Skrevet 6. april 2017 #2 Skrevet 6. april 2017 Hvorfor skulle jeg det? Ser ikke ned på pleiemedhjelpere, vernepleiere og assistenter som jobber der heller... Anonymkode: 5b147...bc0
Anonym bruker Skrevet 6. april 2017 #3 Skrevet 6. april 2017 Selvfølgelig ikke, hvorfor i alle dager skulle jeg det? Det er heller motsatt, at jeg beundrer alle som jobber med syke, utviklingshemmede osv, enten det nå er på sykehus, institusjon, bofellesskap eller hva man nå kaller det. De gjør en beundringsverdig jobb for de svakeste. Anonymkode: 7e9d5...2de
Anonym bruker Skrevet 6. april 2017 #4 Skrevet 6. april 2017 Gjør du? Siden du spør? Anonymkode: c9a3b...6d4
Anonym bruker Skrevet 6. april 2017 #5 Skrevet 6. april 2017 Nei. Har gjort det selv i 7 år. Nå er jeg på en spesialisert sykehjemsavdeling, det er kortere mellom de utfordende situasjonene og vi har mye oftere flere utfordrende situasjoner parallellt, men det var jo litt av hvert som skulle håndteres i bofellesskap også. Anonymkode: 3718e...7e6
Anonym bruker Skrevet 6. april 2017 #6 Skrevet 6. april 2017 Nei, hvorfor skulle man det. Har selv jobbet med dette, bare uten utdannelse, og har sett hvor stor nytte vi har av både sykepleiere, sosionomer og vernepleiere. Anonymkode: 0034e...c3e
Anonym bruker Skrevet 6. april 2017 #7 Skrevet 6. april 2017 Det var da og et spørsmål! Anonymkode: 77212...85d
Anonym bruker Skrevet 6. april 2017 #8 Skrevet 6. april 2017 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Det var da og et spørsmål! Anonymkode: 77212...85d Lurer fordi jeg selv jobber i et bofellesskap for utviklingshemmede. Når jeg forteller andre at jeg jobber der som sykepleier , spør de så og si alltid : "hvorfor det?" Eller "vil du ikke jobbe på sykehus?". Det er så slitsomt å svare på... akkurat som om det ikke er godt nok å jobbe der... ikke nok utfordringer for sykepleiere... ifølge andre. ☹️ Jeg er alene sykepleier der og skulle ønske det var flere... noen ganger er deg godt å søke råd av andre med samme utdannelse... Anonymkode: e311b...047
Anonym bruker Skrevet 6. april 2017 #9 Skrevet 6. april 2017 Så stusselig du er HI Anonymkode: dc5ff...3e4
Anonym bruker Skrevet 6. april 2017 #10 Skrevet 6. april 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Så stusselig du er HI Anonymkode: dc5ff...3e4 Beklager. Ser nå at du jobber som det. Trodde det var ment som en hetsetråd. Ser absolutt ikke ned på dere nei! Hvorfor er sykehus attraktivt? Så mye underbemanning og press på avd.leder om å stadig ta mer vakter. Mye gjennomtrekk og sykemeldinger..konstant stress. Anonymkode: dc5ff...3e4
Anonym bruker Skrevet 6. april 2017 #11 Skrevet 6. april 2017 Jeg ser ikke ned på noen som jobber! Anonymkode: f4d49...f99
Anonym bruker Skrevet 6. april 2017 #12 Skrevet 6. april 2017 Ser dere ned på sykepleiere Ja. Anonymkode: b1652...0a8
Anonym bruker Skrevet 6. april 2017 #13 Skrevet 6. april 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Ser dere ned på sykepleiere Ja. Anonymkode: b1652...0a8 Atte Hæ? Hvorfor det? Anonymkode: 7d56e...49f
Anonym bruker Skrevet 7. april 2017 #14 Skrevet 7. april 2017 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Lurer fordi jeg selv jobber i et bofellesskap for utviklingshemmede. Når jeg forteller andre at jeg jobber der som sykepleier , spør de så og si alltid : "hvorfor det?" Eller "vil du ikke jobbe på sykehus?". Det er så slitsomt å svare på... akkurat som om det ikke er godt nok å jobbe der... ikke nok utfordringer for sykepleiere... ifølge andre. ☹️ Jeg er alene sykepleier der og skulle ønske det var flere... noen ganger er deg godt å søke råd av andre med samme utdannelse... Anonymkode: e311b...047 Du er sikkert på rett plass og fyller en viktig funksjon! Vær stolt av din innsats. Anonymkode: fe4be...555
Deterbaremeg:):) Skrevet 7. april 2017 #15 Skrevet 7. april 2017 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Atte Hæ? Hvorfor det? Anonymkode: 7d56e...49f Du, bare la det være. Ikke hell bensin på bålet, hun gjør det der hver gang det er snakk om sykepleiere. Hun kom sikkert ikke inn på studiet selv, og er bitter for det. Kommer nok et svar på dette, men overse det👍
Anonym bruker Skrevet 7. april 2017 #16 Skrevet 7. april 2017 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Så stusselig du er HI Anonymkode: dc5ff...3e4 Hva er stusselig ved å spørre om det? Du visste ikke bakgrunnen for spørsmålet, uansett gjør ikke spørsmålet hi stusselig. Ja, jeg ser at du har fått med deg hvorfor hi stiller spørsmålet. Som oftest kommer det tilleggsopplysninger etter hi. Vær forsiktig med å dømme før du vet... Anonymkode: be463...8f7
Anonym bruker Skrevet 7. april 2017 #17 Skrevet 7. april 2017 Jeg ser ned på blærete leger og advokater Anonymkode: 7c794...bae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå