Gå til innhold

Hvordan komme over en forelskelse???

Anbefalte innlegg

Skrevet

I forrige uke hadde jeg en ulykke på jobb, og en mannlig kollega var veldig hjelpsom og støttende. Etter det har jeg tenkt på vedkommende og er seriøst blitt stormende forelsket i vedkommende! Det verste er at jeg nå må møte han hver bidige dag!

Dette har vært en mann jeg aldri har følt noe for, og aldri kunne sett for meg at jeg skulle bli forelsket i! 
Føles så ille at litt kjærlighet og trøst skal gjøre så mye i en slik situasjon! :o

Anonymkode: d9e03...8d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tviler på at dette er en reel forelskelse 

Du var/er nok i sjokk

Anonymkode: 6a2e6...3b8

Skrevet

Hvorfor skal du komme deg over det? Sånt skal man kose seg med.

Skrevet
2 timer siden, sug lut skrev:

Mest sannsynlig fordi HI har samboer og barn og ikke ønsker å være forelsket i en annen... Jeg har også opplevd å bli betatt av en annen som gift, og det er ikke noe man "koser seg" med. Forelskelse er koselig kun når det er gjensidig, etter min mening.

Skrevet

Det har bare gått en uke, gi det litt tid. Det kan være at du bare er litt betatt av "ridderen på den hvite hesten" som hjalp deg i en sårbar situasjon. 

Selv har jeg vært forelsket i en annen i snart to år.. så om det virkelig setter seg, har jeg ingen gode råd:(

Anonymkode: db144...3f3

Skrevet
4 timer siden, sug lut skrev:

Hadde han vært singel hadde det ikke brydd meg, men han er godt gift med kone og barn! 

:(

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hadde han vært singel hadde det ikke brydd meg, men han er godt gift med kone og barn! 

:(

Men det er da vel ikke forbudt å være forelska, uansett hva slags sivilstatus han har. Bare slapp av og drøm deg bort - det viktigste er at du ikke gjør noe mer ut av det. Lev i de deilige følelsene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...