Anonym bruker Skrevet 5. april 2017 #1 Skrevet 5. april 2017 Veldig engstelig her, brått bare på dagen har puppene mine sluttet å være ømme. Jeg er redd noe er galt, jeg er gravid i uke 16+3. Noen andre som har opplevd dette? Er jeg bare "hysterisk" eller er det god grunn til bekymring? Anonymkode: 88d1b...31a
Anonym bruker Skrevet 5. april 2017 #2 Skrevet 5. april 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Veldig engstelig her, brått bare på dagen har puppene mine sluttet å være ømme. Jeg er redd noe er galt, jeg er gravid i uke 16+3. Noen andre som har opplevd dette? Er jeg bare "hysterisk" eller er det god grunn til bekymring? Anonymkode: 88d1b...31a Helt normalt at det går opp og ned slik. Men er du ekstremt bekymret så ring legen din / evt jordmor og spør om du kan få komme inn å få lytte på babyen. Anonymkode: bef20...b17
Anonym bruker Skrevet 6. april 2017 #3 Skrevet 6. april 2017 Bedre med en sjekk for mye enn for lite☺ Anonymkode: 84a24...7ab
Anonym bruker Skrevet 6. april 2017 #5 Skrevet 6. april 2017 Mine forsvant i uke 9 sist svangerskap, alt i skjønneste orden..denne gangen har de mildnet i uke 9 men likevel gravid, og det til tross blødninger også! Anonymkode: 62491...f5f
Pobie Skrevet 6. april 2017 #6 Skrevet 6. april 2017 I andre trimester er det helt vanlig å ikke føle seg gravid. HCG stabiliserer seg og mange av symptomene fra første trimester gir seg. Kontakt føden eller legen hvis du er bekymret, for du skal ikke gå og bekymre deg, men det er helt vanlig at symptomene forsvinner. Andre trimester regnes av de fleste som det beste trimesteret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå