Anonym bruker Skrevet 5. april 2017 #1 Skrevet 5. april 2017 Jeg har kjøpt Barbie dukke som hun ønsker seg samt ett spill..Kosta 500 kr.. Hvor mye bruker dere på gaver? Anonymkode: 49823...3df
Anonym bruker Skrevet 5. april 2017 #2 Skrevet 5. april 2017 Bruker alltid ca 1000 kr på gave til barnet.sønnen min er også 5 år. Er ikke en 5 åring for stor til barbie? På skolen her mobber de i første klasse,barna som forsatt leker med barbie for det er så barnslig. Anonymkode: 89747...c82
Lagertha Skrevet 5. april 2017 #3 Skrevet 5. april 2017 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Bruker alltid ca 1000 kr på gave til barnet.sønnen min er også 5 år. Er ikke en 5 åring for stor til barbie? På skolen her mobber de i første klasse,barna som forsatt leker med barbie for det er så barnslig. Anonymkode: 89747...c82 Det er det dummeste jeg har hørt. 5 år for stor? Hallo.. her leker man med barbie til man ihvertfall 7 år.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2017 #4 Skrevet 5. april 2017 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Bruker alltid ca 1000 kr på gave til barnet.sønnen min er også 5 år. Er ikke en 5 åring for stor til barbie? På skolen her mobber de i første klasse,barna som forsatt leker med barbie for det er så barnslig. Anonymkode: 89747...c82 Ærlig talt!! Om noen blir mobbet for å leke med Barbie i 1. klasse er det noe galt med foreldrene som ikke stanser sånt! Jeg lekte med Barbie i mange år på barneskolen selv! For øvrig er Barbie helt innafor for en jente som fyller 5 år! Hva man bruker på bursdagspresanger til barna har vel også med å gjøre hva barna har fra før, hvor mye de trenger (av praktiske ting) og hva de får av andre. Alt er vel helt greit, tenker jeg 😍 Anonymkode: fab05...a95
Anonym bruker Skrevet 5. april 2017 #5 Skrevet 5. april 2017 Her leker snart 10 åringen masse med Barbie og det gjør mange i klassa hennes 😉 Hi Anonymkode: 49823...3df
Anonym bruker Skrevet 5. april 2017 #6 Skrevet 5. april 2017 Om 5 år er for gammelt for Barbie har min snart 6 åring gått glipp av den fasen. Har arvet noen dukker men har ikke kjøpt noe. Ifjor på 5-års dagen fikk datteren brettspillet "Se hva jeg kan", en sykkel, kjøpt brukt men pen og stylet opp litt. Så fikk hun en bok og noe småstæsj. Brukte nok totalt 600 kroner og i tillegg kommer jo bursdagsselskap m venner, mat til avdelingen i bhgen mm. Anonymkode: 9d727...28c
Anonym bruker Skrevet 5. april 2017 #7 Skrevet 5. april 2017 Usikker på sum selv, det finner jeg ut til høsten når vi får en femåring i huset 😉 Men at man er for stor for barbie når en er 5 år? Altså, tror ikke jeg starta å leke med barbie før rundt skolealder jeg. Og jeg veit jeg lekte med barbie til jeg hadde passert 10. At andre barn erter barn på 5-6 år for å leke med barbie syns jeg er trist å høre. Og hadde mitt barn erta noen for det, hadde de jammen fått høre det. La barn få være barn! Anonymkode: be59d...6fa
Anonym bruker Skrevet 5. april 2017 #8 Skrevet 5. april 2017 Vi har brukt 700-1000 kr hvert år fra de var 2 (eldste er 7). Anonymkode: 71f33...ebe
Anonym bruker Skrevet 5. april 2017 #9 Skrevet 5. april 2017 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Bruker alltid ca 1000 kr på gave til barnet.sønnen min er også 5 år. Er ikke en 5 åring for stor til barbie? På skolen her mobber de i første klasse,barna som forsatt leker med barbie for det er så barnslig. Anonymkode: 89747...c82 Er vel mer for liten for Barbie. Er nok bare noen på skolen deres som har fått seg en fix idé. Anonymkode: f5927...357
Anonym bruker Skrevet 6. april 2017 #10 Skrevet 6. april 2017 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Bruker alltid ca 1000 kr på gave til barnet.sønnen min er også 5 år. Er ikke en 5 åring for stor til barbie? På skolen her mobber de i første klasse,barna som forsatt leker med barbie for det er så barnslig. Anonymkode: 89747...c82 Da er det da vitterlig mobbingen det bør tas tak i, ikke det faktum at små barn leker med leker! Anonymkode: 1ffb7...51d
Anonym bruker Skrevet 6. april 2017 #11 Skrevet 6. april 2017 Her varierer sum på gave fra år til år, alt etter hva som står på ønskelista og hva det er behov for. Synes det høres ut som en fin gave. Og en femåring er ikke for stor for barbie. Det er vel heller det som er vanlig alder å begynne med Barbie. Her lekte datteren min med det til hun var ca 8. Anonymkode: de7c9...7e4
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 6. april 2017 #12 Skrevet 6. april 2017 Alt fra 200 kr til4-5000 kr. Kommer helt ann på hva han ønsker seg og trenger. Og nei, en 5 åring er ikke for stor til å leke med Barbie!
Anonym bruker Skrevet 6. april 2017 #13 Skrevet 6. april 2017 Jeg har 4 barn og er ikke så opptatt av prisen på gavene. De får ikke alltid likt, men det jevner seg ut på sikt. Et år kan de få en leke til 399 kr, et annet år en bluetooth høytaler til 1.200 kroner. I år fikk f.eks 8-åringen et spill hun ønsket seg (twister) pluss en genser, mens 16-åringen fikk sykkel til 4.500 kr. Sånn har det alltid vært, de får etter hva de trenger og hva de ønsker seg. Alle har til en hver tid sykkel, skøyter, slalåmski o.l. men de får det ikke nødvendigvis i gave samme året. En fikk kanskje sykkel til 5-årsdagen mens en annen fikk en leke, det spiller ingen rolle. Barbie er forresten en fin gave. Mine jenter på 8 og 10 år leker mye med barbie og det gjør vennene deres også, så at en 5-åring skal være for stor for barbie er helt latterlig i min verden. Anonymkode: f7893...d45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå