Anonym bruker Skrevet 5. april 2017 #1 Skrevet 5. april 2017 Lurer på hva jeg skal gjøre med de gamle.. man skal jo helst ikke arve sko! Anonymkode: d2641...be8
Anonym bruker Skrevet 5. april 2017 #2 Skrevet 5. april 2017 Jeg pleier å legge dem i en fretexboks. De vil ha alt, det som ikke kan brukes gjenvinnes. Jeg kjøper ikke brukte sko, men tar imot når det inngår i klespakker jeg kjøper, da har jeg dem liggende som reservesko. Blir som regel lite brukt. Pensko er veldig greit å arve da, de brukes jo sjelden. Anonymkode: fccdc...f8b
Anonym bruker Skrevet 5. april 2017 #3 Skrevet 5. april 2017 Kjøper ikke, men arver pensko, bunadsko og skisko. Har inntil nylig kastet alt av brukte sko, men har sluttet med det. Vet jo at noen kan ha god nytte av de. Spesielt om de sendes utenlands. Anonymkode: 263b6...fbb
Anonym bruker Skrevet 5. april 2017 #4 Skrevet 5. april 2017 Jeg kjøper brukte sko om personen bor i samme kommune så småen kan prøve d3 først. Ser faktisk etter etter både finsko,sandaler og støvler som er pent brukt. Anonymkode: 4fd3e...d0e
Anonym bruker Skrevet 5. april 2017 #5 Skrevet 5. april 2017 Gode sko som er lite bruk/lite slitt som merkevintersko legger jeg ut på fb. på kjøpe og salg. Har ikke gått lang tid før de har vært solgt. Samme med pensko/bunadsko, blir jo ofte ikke mye brukt. Og skisko hvis de ikke er blitt helt utslitt. Joggesko er oftest såpass slitt at jeg ikke har solgt dem. Har gitt noe bort til Fretex og lignende. Og noe har jeg gitt til venner som er på besøk, og blitt våt på beina. Passer bra å ha gamle sko å sende med da, så får foreldrene avgjøre om de vil bruke skoene på dem, eller kaste/gi bort. Anonymkode: 25711...6ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå