Anonym bruker Skrevet 5. april 2017 #1 Skrevet 5. april 2017 Har helt ut av det blå kranglet med ei venninne. Jeg følte meg urettferdig behandlet og sa ifra om dette. Venninnen ble en helt annen person, ba meg dra til hel.... og slettet meg fra alle sosiale medier. Veldig synd i med vi har vært venner lenge. Og jeg forstod ikke hva som egentlig skjedde disse dagene med krangling da jeg ikke kjente igjen henne. Men nå sitter jeg her da, aksepterer at hun har tatt valget. Men det er sårt. Og jeg har ikke så mange venner. Spørsmålet er hva hadde dere gjort. Hadde dere tatt kontakt eller latt det gå, til evt. hun tar kontakt? Anonymkode: f2e11...d67
Anonym bruker Skrevet 5. april 2017 #2 Skrevet 5. april 2017 Jeg tror ikke jeg hadde orket. Anonymkode: 23eff...251
Anonym bruker Skrevet 5. april 2017 #3 Skrevet 5. april 2017 Så bare akseptert tapet? :/ Anonymkode: f2e11...d67
oslofrk Skrevet 5. april 2017 #4 Skrevet 5. april 2017 Kommer helt ann på hva krangelen gjaldt. Er det viktige grunnleggende uenigheter, har dere vokst fra hverandre, eller har en part gjortnpe "utilgivelig"? Hvis vennskapet er viktig for deg - ikke fordi du har få andre, men fordi HUN er viktig, ville jeg strukket meg langt for å få i gang dialog...
Anonym bruker Skrevet 5. april 2017 #5 Skrevet 5. april 2017 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så bare akseptert tapet? :/ Anonymkode: f2e11...d67 Ja, det er i så fall det man må. Men jeg er også enig med oslofrk at det kommer an på hva krangelen gjaldt, om det var reell dårlig behandling av deg, eller om du er hårsår, hvordan du og hun diskuterte de siste dagene før hun slettet deg m.m. Jeg har dårlig erfaring med å stadig være den som vil fikse vennskap, alltid er den som er villig til å sette en strek over ting osv. Så såsant din venninne virkelig har vært helt urimelig og at din følelse av urettferdighet er berettiget, da mener jeg at hennes reaksjon med å slette deg er barnslig og overdreven, og da er hun trolig så umoden at jeg ikke hadde orket å gjøre noe for vennskapet før hun ev. forstod det selv og ønsket å redde vennskapet. Men hadde hun i en slik situasjon tatt kontakt igjen, da hadde jeg nok gitt henne en sjanse. Men ikke om hun bare kom tilbake og latet som ingenting hadde skjedd mellom dere. Men, hva vi her mener er ikke viktig. Du må gjøre det som er viktig for deg. Om du ønsker å rette opp i ting kan du kanskje sende henne et brev. Da får hun lest dine tanker og meninger uten at hun umiddelbart går i forsvar. Kanskje det kan hjelpe. Uansett, gjør det som er riktig for deg! Anonymkode: 23eff...251
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå