Anonym bruker Skrevet 5. april 2017 #1 Skrevet 5. april 2017 Jeg datet en fyr i noen uker og det er kjempekjekt og koselig, og vi har det utrolig gøy sammen. Nå traff jeg i helgen en annen kar som jeg hadde truffet han før han jeg dater, og vi har fått en kjempegod kjemi, jeg har vært med begge to. Han ene er mer spontan og gøy, men har mindre penger mens han andre har bra jobb men er skilt.. Så jeg vet ikke hvem jeg skal velge, liker begge to på hver sin måte.. Føler meg helt forferdelig som holder på sånn som dette, så nå må jeg bestemmme meg for hvem jeg skal velge :S Anonymkode: 8d425...e67
Anonym bruker Skrevet 5. april 2017 #2 Skrevet 5. april 2017 Er du forelsket i noen av dem da? Anonymkode: 30cbd...aa4
Anonym bruker Skrevet 5. april 2017 #3 Skrevet 5. april 2017 Ikke velg noen av dem! Både for din egen del og for deres del. Du er ganske enkelt ikke NOK interessert i noen av dem! Dropp dem begge to og finn deg en du greier å velge 100 %! Anonymkode: 51b88...ace
Anonym bruker Skrevet 5. april 2017 #4 Skrevet 5. april 2017 Bruk ner tid, og tenk etter hvem du ikke kan klare deg uten. Plutselig går det opp for deg 😀 Anonymkode: 01c16...40f
Anonym bruker Skrevet 5. april 2017 #5 Skrevet 5. april 2017 Du kjenner dem jo ikke, så blir litt vanskelig... hva er de interesserte i da? Anonymkode: 81025...24f
Anonym bruker Skrevet 5. april 2017 #6 Skrevet 5. april 2017 Begge to er interresserte i forhold, han jeg egentlig liker mest er han som jeg er mest sammen med nå for tiden, og vi gjør fine ting som lage middag sammen og jeg har overnattet hos han men vi har ikke hatt sex og for han er det viktig å ta det rolig framover.. En utrolig fin mann.. Så han andre er mer spontan og vi går heller ut og danser , spiser ute osv. Han er søt, liker å ta vare på meg og er mer gira på å gå fort fram. Idag sa han at han er glad i meg. Men jeg blir så usikker for begge er fine på hver sin måte. Anonymkode: 8d425...e67
Anonym bruker Skrevet 5. april 2017 #7 Skrevet 5. april 2017 Ingen av de er rett for deg. Ellers hadde du klart å velge Anonymkode: 54708...e05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå