Gå til innhold

Tips til å pynte et heller kjedelig og trist lokale til et bryllup? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veggene er gusjegule, gulvet er fra ca 1980, sånt brunt fint belegg, og det er et par svarte, lekre skinnsofaer der med tilhørende bord fra samme årstall :P

Det er også sammeleggbare bord og røde plastikkstoler, men de blir skjult av duker.

Og hvordan pynte bordene til en ok pris? Hva pynte med og hvor kjøpe? :) Blomster, lys, servietter, bordkort...

Vi skal gifte oss i høst, men trenger å gjøre det billig pga endel andre utgifter som ivf og hussparing :)

Anonymkode: 96fbd...a9f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi lånte en masse laken som vi bruke som duk og trekk til stolene. Bare et gjorde det masse av looken til lokalet 

Anonymkode: 7102c...c4d

Skrevet

Lyslenker

Anonymkode: caf11...e60

Skrevet

Hva med å henge opp tyll? Det gjorde søsteren min i sitt bryllup og det ble helt supert

Anonymkode: 8497c...300

Skrevet

Kjøp metervis med stoff på IKEA om du bor i næheten. Kjøpte selv til konfirmasjonen til sistemann og tror jeg fikk en 10 meters rull til 100 kr. Blomster plukket vi ute, lys fant jeg på tilbud hos Nille. Heliumballonger pynter opp :)

Skrevet

Blås i veggene, de er det ingen som legger merke til om dere dekker et nydelig og hyggelig bord. Dessuten, siden dere gifter dere om høsten så er jo gult i fargeskalaen om dere pynter med høstløv, lys i krukker, blomster i høstfarger, og korn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...