Anonym bruker Skrevet 5. april 2017 #1 Skrevet 5. april 2017 Hvilken sum er greit å gi i konfirmasjonsgave til et søskenbarn man ikke kjenner og har kun utvekslet "Hei" og "Ha det" med? 300 kr? Er ikke noe vondt blod oss i mellom, bare en veldig stor aldersforskjell. Anonymkode: 0a8f6...bdc
Anonym bruker Skrevet 5. april 2017 #2 Skrevet 5. april 2017 Skal du i selskapet? Om du bare skal sende et kort til en slektning du ikke har kontakt med er 2-400 helt greit synes jeg Skal du i sekskapet ville jeg gått litt opp, da hadde jeg gitt 5-600 kr Anonymkode: a5e3e...974
Anonym bruker Skrevet 5. april 2017 #3 Skrevet 5. april 2017 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Skal du i selskapet? Om du bare skal sende et kort til en slektning du ikke har kontakt med er 2-400 helt greit synes jeg Skal du i sekskapet ville jeg gått litt opp, da hadde jeg gitt 5-600 kr Anonymkode: a5e3e...974 Ok, takk for svar. Skal i selskapet. Er bare noen få jeg kjenner av gjestene som er bedt. Den grenen av familien er ikke så kjent for meg. HI Anonymkode: 0a8f6...bdc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå