Anonym bruker Skrevet 5. april 2017 #1 Skrevet 5. april 2017 Bestilte sko til barna på nett (salg). Noen av de er litt store, 3cm "for lange". Blir disse alt for store? Bytter jeg ned en str blir de vel nesten snaue? Og sommeren er noen mnd unna fortsatt. Plutselig vokser føttene... hvor mye for stort kan sko være? Og hvor fort vokser barneføtter i snitt? De er 1.5, 4 og 6. Anonymkode: 56a2d...065
Anonym bruker Skrevet 5. april 2017 #2 Skrevet 5. april 2017 Ja, det skal være 1,5 cm å gå på. Du kan godt beholde dem, men de må ha sko som passer nå. Særlig 1-åringen må ha sko som ikke er for store! Anonymkode: 06c43...314
Anonym bruker Skrevet 5. april 2017 #3 Skrevet 5. april 2017 1.5cm. Jeg mener 3cm er alt for meget. Spesielt til små barn. Kommer jo sikkeet mye an på skoen men det var litt i overkant mye Anonymkode: fce9a...3d3
Anonym bruker Skrevet 5. april 2017 #4 Skrevet 5. april 2017 Ja og sandaler må sitte på foten, eller så detter de av. Mine bruker sandaler i str mindre enn de andre skoene de har. Anonymkode: 525a9...c4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå