Anonym bruker Skrevet 5. april 2017 #1 Skrevet 5. april 2017 Skulle hatt den på søndagen, tok en test i går som ble negativ. Noen som vet hvorfor mensen er den? Hadde urin i et beger i 3 timer ved romtemperatur, men det har vell ikke noe og si?😊 Anonymkode: b3074...777
Anonym bruker Skrevet 5. april 2017 #2 Skrevet 5. april 2017 Er ikke unormalt at mensen er litt sein i ny og ne Anonymkode: 9f3b4...033
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå