Anonym bruker Skrevet 5. april 2017 #1 Skrevet 5. april 2017 Det er undervurdert å dra til logoped. Shylling og shede seg... kom igjen, a!!! Anonymkode: 25849...c7b
sug lut Skrevet 5. april 2017 #3 Skrevet 5. april 2017 Sånt avvik kan man enkelt kvele i fødselen i heimen.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2017 #4 Skrevet 5. april 2017 31 minutter siden, sug lut skrev: Sånt avvik kan man enkelt kvele i fødselen i heimen. Fydda. Men skjønner hva du mener. Anonymkode: 25849...c7b
the amazing spidermamma Skrevet 5. april 2017 #5 Skrevet 5. april 2017 Jeg grøsser hver gang jeg hører ungene si skylling og skjøtt. Det verste er at eldste nå sier kylling hjemme og skylling til kameratene. Mannen min er vestlending og ser ikke problemet, han synes alle som ikke sier tskjylling er underlegne.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2017 #6 Skrevet 5. april 2017 2 timer siden, sug lut skrev: Sånt avvik kan man enkelt kvele i fødselen i heimen. Enig. Men nå i moderne tid er det jo blitt "slemt" å korrigere barn - herunder rette på feil språk, lære dem å spise mat de ikke digger, snakke pent til andre, be om unnskyldning, takke, ta beina ned av bordet og lignende. Anonymkode: 5a091...cc1
Anonym bruker Skrevet 5. april 2017 #7 Skrevet 5. april 2017 HI HER Det som inspirerte meg var en på ca 20 år, som sa det. Snakket om utdanningen sin. Jeg har vanskelig for å ta voksne på alvor om de sier "shylling" og "jeg sheder meg", jeg aner ikke hvorfor, det er bare noe svært barnslig med det. Litt som å si baill (østfolddialekt???) istedet for ball. Anonymkode: 25849...c7b
Anonym bruker Skrevet 5. april 2017 #8 Skrevet 5. april 2017 1 time siden, the amazing spidermamma skrev: Jeg grøsser hver gang jeg hører ungene si skylling og skjøtt. Det verste er at eldste nå sier kylling hjemme og skylling til kameratene. Mannen min er vestlending og ser ikke problemet, han synes alle som ikke sier tskjylling er underlegne. Tskjylling faktisk Anonymkode: b5aa7...aa7
Anonym bruker Skrevet 5. april 2017 #9 Skrevet 5. april 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Anonymkode: 12eda...096 Anonymkode: b5aa7...aa7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå