Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjør den det med dere? 

Jeg bruker alltid å få den noen dager etter den er komt på utbetalinger på nav sine sider 😊 Så da kommer den nok før påske her ✌🏼

Anonymkode: d5d86...950

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke satset på det, siden de har sagt tydelig at den ikke kommer før påske

Anonymkode: f5a81...7aa

Skrevet

Nei, står ikke noe her... kan det være fordi jeg mottar AAP? 

Anonymkode: 6b426...0f5

Skrevet

Jeg får den alltid på konto 17 hver mnd. Så lever i håpet 😅 

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, står ikke noe her... kan det være fordi jeg mottar AAP? 

Den kommer jo ikke før du har sendt meldekort

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Den kommer jo ikke før du har sendt meldekort

Nei, det stemmer, jeg må sende meldekort. Har gjort det, men står fortsatt ikke noen uføretrygd til utbetaling her :( Mottok AAP på mandag, da.

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Nei, det stemmer, jeg må sende meldekort. Har gjort det, men står fortsatt ikke noen uføretrygd til utbetaling her :( Mottok AAP på mandag, da.

Får du både ufør og aap?

Skrevet

💰

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor det er så mye hyl og skrik om å få den før. Utbetalingsdatoen er jo godt etter påske. Vi som får AAP, får forsinket utbetaling grunnet påske.

Men har hørt rykter om at den skal komme den 12.

Anonymkode: b98d7...d09

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Skjønner ikke hvorfor det er så mye hyl og skrik om å få den før. Utbetalingsdatoen er jo godt etter påske. Vi som får AAP, får forsinket utbetaling grunnet påske.

Men har hørt rykter om at den skal komme den 12.

Anonymkode: b98d7...d09

Du skjønner ikke at folk trenger mer penger i påsken? Det er nesten en hel uke fri å da hadde vært kjekt ha penger til finne på ting og ha råd til å kjøpe inn litt godteri og litt god mat. Men i stedet er det mange nå som bare må holde seg hjemme å må skuffe barn med å ikke kunne gi påskeegg pga de ikke har råd til å kjøpe det.

Anonymkode: c3491...e05

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du skjønner ikke at folk trenger mer penger i påsken? Det er nesten en hel uke fri å da hadde vært kjekt ha penger til finne på ting og ha råd til å kjøpe inn litt godteri og litt god mat. Men i stedet er det mange nå som bare må holde seg hjemme å må skuffe barn med å ikke kunne gi påskeegg pga de ikke har råd til å kjøpe det.

Et påskeegg koster 5 kr på Nille, og snop er det priskrig på over alt. Hadde man satt av 20-50 kr i måneden de siste månedene hadde man hatt råd til både påskeegg og litt ekstra mat.

Når man hele tiden skal leve på forskudd setter man seg i et uføre, denne måneden må man ha pengene tidlig pga påske, neste måned pga 17.mai, måneden etter der pga pinse og sankt hans også er det jo sommerferie. Det er noe hver måned, og man må planlegge litt lenger frem i tid enn neste uke. Å lege på forskudd er ikke lurt i det hele tatt.

Hilsen en annen ufør.

Anonymkode: 5c1e9...a3f

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Man vet jo når påsken kommer mer enn en mnd før da, så må jo kunne planlegge litt - dessuten behøver ikke påske være dyrt med mindre man må reise et sted og bruke penger på det, overnatting og div. Hva skal man da gjøre neste mnd når man har brukt mer penger enn normalt pga påsken i så fall, og det er lengre til neste utbetaling enn vanlig pga tidligere utbetaling før påske?

Anonymkode: ea7b6...c6f

Skrevet

Kommer uføre før påske eller ikke?

Anonymkode: 2282c...312

Skrevet (endret)

Den kommer ikke før

Endret av me_87
Skrevet

Hvis den hadde kommet før kan dere banne på at det blir sutring neste måned fordi det er så lenge mellom de to utbetalingene og folk er blakke. Påsken begynner vel strengt talt ikke før torsdag neste uke?

Anonymkode: eb946...bf0

Skrevet

Her står OS til utbetaling, det har vel aldri skjedd før at den står til utbetaling før tidligst 13., er det fordi det er ferie og de ikke rekker sette opp til utbetaling tidsnok ellers?

Jeg lurer ikke på om den kommer før, for det har de vært veldig tydlige på at den ikke gjør. 

Anonymkode: 86d93...823

Skrevet

Mange utbetalinger legges klar tidlig i måneden som f.eks barnetrygd, uføretrygd og overgangsstønad. Det betyr IKKE at de kommer noe tidligere enn vanlig.. Uføretrygden kommer ikke før påske, den kommer på konto til vanlig tid..

Hilsen NAV ansatt.

Anonymkode: fc119...465

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...