Iiiiik Skrevet 4. april 2017 #3 Skrevet 4. april 2017 Blåser jeg i. Kjøpte akkurat en ny, den gamle tror jeg faktisk var fra forrige årtusen
Hjertefru Skrevet 4. april 2017 #5 Skrevet 4. april 2017 Nei, det er vel en klassiker, så blir vel aldri "ut". Selv om jeg ikke er typen til det, føler meg ikke vel i dongerijakke. Men syns det er kjempefint på andre, så lenge de ikke tar den helt ut og blir helt "cowboy-Laila"
Anonym bruker Skrevet 5. april 2017 #7 Skrevet 5. april 2017 Verken det ene eller det andre. Men gørrstygt er det Anonymkode: 9284b...c61
sug lut Skrevet 5. april 2017 #8 Skrevet 5. april 2017 11 timer siden, Iiiiik skrev: Blåser jeg i. Kjøpte akkurat en ny, den gamle tror jeg faktisk var fra forrige årtusen Jeg har flere - den eldste er fra 1974. Vi er vintage sammen, jakka mi og jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå