Salla Skrevet 4. april 2017 #2 Skrevet 4. april 2017 Ser på Masterchef Australia på TLC hvis det er den du tenker på? Spennende ja :-) ! Spent på hvem som vinner! Blir så imponert over alle rettene de kommer på 🙌
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #3 Skrevet 4. april 2017 Så glad for Elise! Men håper Matt eller Elena vinner hele. Ja Australia, ja, eneste som er verd å se. Anonymkode: ffd7e...53e
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #4 Skrevet 4. april 2017 De er utrolig flinke. Jeg har veldig sansen for den australske versjonen av Masterchef Anonymkode: c715b...d54
Salla Skrevet 4. april 2017 #5 Skrevet 4. april 2017 Jeg heier på Matt 😄 Har ikke fulgt med mye på andre lands Masterchefer, men liker også Australia sin veldig godt. God stemning og trivelige dommere!
Lagertha Skrevet 4. april 2017 #6 Skrevet 4. april 2017 Heier på Matt 😃 Men han Harry er veldig god da 😊hvis han fortsatt er med. Har ikke sett i går og i dag
skinnfilla Skrevet 4. april 2017 #9 Skrevet 4. april 2017 Jeg har falt for Harry 😍 Håper han eller Matt vinner👍
februarprins2013 Skrevet 6. april 2017 #10 Skrevet 6. april 2017 Jeg elsker det, og har heiet på Matt og Elena fra dagen de kom + Elise, Trent,Miles,Karmen og Brett,men siden det står mellom Harry,Elena og Matt nå håper jeg selvsagt Matt og Elena går hele veien, og er egentlig det samme for meg hvem av de som vinner,så dyktige begge 2 . Harry er og en herlig fyr,og veldig flink,men heier ikke på han
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå