Gå til innhold

Noen som ser på Masterchef her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Så spennende!

Anonymkode: ffd7e...53e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser på Masterchef Australia på TLC hvis det er den du tenker på? Spennende ja :-) ! Spent på hvem som vinner! Blir så imponert over alle rettene de kommer på 🙌

Skrevet

Så glad for Elise! Men håper Matt eller Elena vinner hele.

Ja Australia, ja, eneste som er verd å se.

Anonymkode: ffd7e...53e

Skrevet

De er utrolig flinke. Jeg har veldig sansen for den australske versjonen av Masterchef

Anonymkode: c715b...d54

Skrevet

Jeg heier på Matt 😄 Har ikke fulgt med mye på andre lands Masterchefer, men liker også Australia sin veldig godt. God stemning og trivelige dommere!

Skrevet

Heier på Matt 😃 Men han Harry er veldig god da 😊hvis han fortsatt er med. Har ikke sett i går og i dag 

Skrevet

Ja, ser på. Håper Elena vinner. 

Skrevet

Jeg vet hvem som vinner 😀

Skrevet

Jeg har falt for Harry 😍

Håper han eller Matt vinner👍

Skrevet

Jeg elsker det, og har heiet på Matt og Elena fra dagen de kom + Elise, Trent,Miles,Karmen og Brett,men  siden det står mellom Harry,Elena og Matt nå håper jeg selvsagt Matt og Elena går hele veien, og er egentlig det samme for meg hvem av de som vinner,så dyktige begge 2 :) . Harry er og en herlig fyr,og veldig flink,men heier ikke på han

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...