Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #1 Skrevet 4. april 2017 Hei, jeg mistet datteren vår i uke 22.. hadde da vært sykemeldt en stund først pga en fallskade og etter det pga hypermesis. Jeg ble sykemeldt etter jeg mistet henne i for tidlig fødsel. Jeg er blitt gravid på nytt mens jeg enda får sykepenger.. jeg har fått beskjed om at jeg ikke kan jobbe under en graviditet da jobben min er svært krevende psykisk og fysisk og at jeg går under risikosvangerskap. Kan jeg søke om svangerskapspenger mens jeg får sykepenger eller må jeg tilbake i jobb i 4 uker? Takk på forhånd. Anonymkode: 8dd6b...d10
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #2 Skrevet 4. april 2017 Så trist å høre at du mistet babyen din 💔😢 i svangerskapene man opplever etter noe sånt blir man automatisk så mye mer bekymret. Det er tøft å gjennomgå et nytt svangerskap etter en sånn tragisk opplevelse. Jeg mistet babyen min i uke 37, helt uforventet på grunn av akutt morkakesvikt. Hadde også brukt en god del av sykepengene i svangerskapet, og måtte såklart være sykmeldt etter at hun døde. Da jeg ble gravid igjen søkte jeg om svangerskapspenger rett fra sykepengene. Det var ikke noe problem. Det eneste som er verdt å merke seg er at man får automatisk det samme grunnlaget som du har som sykepengegrunnlag. Ønsker deg lykke til❤ håper du har god støtte gjennom svangerskapet og noen å snakke med. Anonymkode: 8dd2a...22c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå