Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #1 Skrevet 4. april 2017 Dere fleste som er eller har vært gravide har sikkert fått en attest på termindato hos lege... Jeg fikk beskjed av helsesekretæren på legesenteret at en attest på dette kostet kr 150; Jeg spurte om det var mulig å få denne tilsendt elektronisk, for eksempel via helsenorge eller andre matter. Fikk da beskjed om at dette var 3 ganger så dyrt- altså 450;.... HVORDAN? Jeg forstår ikke logikken I dette. Trodde vi var på vei mot et papirløst samfunn, men her blir en altså straffet hvis en prøver å være effektiv og spare bade tid og miljø... Flere som har lignende erfaringer? Anonymkode: 23b87...369
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #2 Skrevet 4. april 2017 ... "eller på andre måter" skal det selvsagt stå.... HI Anonymkode: 23b87...369
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #3 Skrevet 4. april 2017 Jordmor gjør dette gratis.. Anonymkode: 3b6e1...4c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå