Gå til innhold

Forelsket men...... (gift/ separert)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt synspunkter her... om jeg gjør noe galt her, har møtt verdens fineste fyr. God snill og ærlig.. han gjorde det klart fra første treff at han e separert og ikke vil ha sex før det e helt over, nå har vi vært med hverandre i noen uker og jeg e mye hjemme hos han.. det e nesten som han vil jeg skal bo der.. vi har det så fint sammen, og vi har ikke hatt sex enda fordi han vil gjøre det helt slutt face-2-face med papirer fra advokaten, må nevne han er litt religiøs også. Men han har fortalt henne om meg. Hun truer med å nekte å la han treffe barna. Idag leverte han samværs forslaget til henne med advokaten og han e redd for at hun skal klikke... men når han har møtt henne og fått det avklart så kan vi bare kjøre på sier han... jeg vet ikke om jeg lager problemer jeg men jeg liker han veldig godt :)  Blir dette litt merkelig ? 

Anonymkode: 21d3f...276

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, dere gjør alt rett.. 

Anonymkode: 2b7b0...0a5

Skrevet

Vil jo ikke være den som splitter familier men det har vært dødt lenge sier han...

Skrevet

Skjønner ikke greia jeg. Er han separert er det da lov å ha sex med andre altså. Men virker veldig ferskt dette bruddet, så ville nok holdt meg unna en stund. Høres bare merkelig ut denne fyren. 

Skrevet

Nei det e pga religionen hans men de har vært separert lenge ...

Skrevet
14 minutter siden, Love my kidz skrev:

Skjønner ikke greia jeg. Er han separert er det da lov å ha sex med andre altså. Men virker veldig ferskt dette bruddet, så ville nok holdt meg unna en stund. Høres bare merkelig ut denne fyren. 

Hvorfor høres han merkelig ut? 

Skrevet

Kristen? Hadde styrt unna.

Min er også separert, men takk og pris står ikke relgion i veien selv om vi tilhører to forskjellige.

Anonymkode: a099b...d1b

Skrevet
3 timer siden, Fru Ugle skrev:

Hvorfor høres han merkelig ut? 

Sammen noen uker og han har fortalt eksen om deg og det virker som om han vil du skal flytte inn? Med små barn og smaværsavtale? 

Høres ut som om han er livredd for å måtte være alene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...