Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #1 Skrevet 4. april 2017 Det synes jeg. Det fungerer ikke, er alltid noe tull med det! Anonymkode: bc7f0...1e4
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #2 Skrevet 4. april 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det synes jeg. Det fungerer ikke, er alltid noe tull med det! Anonymkode: bc7f0...1e4 Jeg har hatt problemer med det 2 ganger i forrige måned i nettbanken, utenom det så har den alltid fungert for meg. Kom rett inn på altinn med den i går og Anonymkode: 146b4...18a
Mamma_til_2 Skrevet 4. april 2017 #3 Skrevet 4. april 2017 Har aldri hatt trøbbel med min verken med brikke, mobil eller pin kode.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #4 Skrevet 4. april 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg har hatt problemer med det 2 ganger i forrige måned i nettbanken, utenom det så har den alltid fungert for meg. Kom rett inn på altinn med den i går og Anonymkode: 146b4...18a Her er det problemer omtrent hver 3. eller 2. gang jeg skal inn i nettbanken! Skikkelig irriterende.. Anonymkode: bc7f0...1e4
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #5 Skrevet 4. april 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Her er det problemer omtrent hver 3. eller 2. gang jeg skal inn i nettbanken! Skikkelig irriterende.. Anonymkode: bc7f0...1e4 Da tror jeg at jeg hadde klikka Anonymkode: 146b4...18a
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #6 Skrevet 4. april 2017 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Da tror jeg at jeg hadde klikka Anonymkode: 146b4...18a Heh. Ja, er jo frustrerende. Har laget meg min id i forbindelse med skattegreiene. Men det funker jo ikke i nettbanken? Anonymkode: bc7f0...1e4
hilde og gutta Skrevet 4. april 2017 #7 Skrevet 4. april 2017 Bruk mobilt bank id. Fungerer toppen her jeg bor.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #8 Skrevet 4. april 2017 Ja bank ID bør avvikles. Men av samfunnsmessige årsaker. Ikke fordi du opplever tekniske feil. Anonymkode: f4010...7ec
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #9 Skrevet 4. april 2017 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja bank ID bør avvikles. Men av samfunnsmessige årsaker. Ikke fordi du opplever tekniske feil. Anonymkode: f4010...7ec hvilke samfunnsmessig årsaker tenker du på? Anonymkode: bee1f...70d
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #10 Skrevet 4. april 2017 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: hvilke samfunnsmessig årsaker tenker du på? Anonymkode: bee1f...70d Det lurer jeg og på? Anonymkode: 146b4...18a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå