Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #1 Skrevet 4. april 2017 så mange dumme her inne? Tenker ikke før dere skriver. Tenker ikke over HVA dere skriver. Tenker ikke over at det dere skriver ikke henger på greip. 89% av alt som skrives her inne er jo bare svada. Bare vrøvl. Sludder og pølsevev. Skjerp dere! Tenk dere om 2 og 3 ganger før dere trykker "post". Det gjelder forøvrig også i denne tråden Jeg vet det vil komme noen gode eksempler på hva jeg sikter til... Anonymkode: 3a4a5...cd0
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #2 Skrevet 4. april 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: så mange dumme her inne? Tenker ikke før dere skriver. Tenker ikke over HVA dere skriver. Tenker ikke over at det dere skriver ikke henger på greip. 89% av alt som skrives her inne er jo bare svada. Bare vrøvl. Sludder og pølsevev. Skjerp dere! Tenk dere om 2 og 3 ganger før dere trykker "post". Det gjelder forøvrig også i denne tråden Jeg vet det vil komme noen gode eksempler på hva jeg sikter til... Anonymkode: 3a4a5...cd0 Ja. Eksempelet ligger klart, det... Anonymkode: 9ac58...b8e
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #3 Skrevet 4. april 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Ja. Eksempelet ligger klart, det... Anonymkode: 9ac58...b8e Der kom det! takk Anonymkode: 3a4a5...cd0
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #4 Skrevet 4. april 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Der kom det! takk Anonymkode: 3a4a5...cd0 Mens ditt innlegg oser av intellekt, visdom, seriøsitet og grundig tankearbeid lizzom. Anonymkode: 14b6e...4e6
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #5 Skrevet 4. april 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mens ditt innlegg oser av intellekt, visdom, seriøsitet og grundig tankearbeid lizzom. Anonymkode: 14b6e...4e6 Du fortsetter å imponere. Anonymkode: 3a4a5...cd0
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #6 Skrevet 4. april 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: så mange dumme her inne? Tenker ikke før dere skriver. Tenker ikke over HVA dere skriver. Tenker ikke over at det dere skriver ikke henger på greip. 89% av alt som skrives her inne er jo bare svada. Bare vrøvl. Sludder og pølsevev. Skjerp dere! Tenk dere om 2 og 3 ganger før dere trykker "post". Det gjelder forøvrig også i denne tråden Jeg vet det vil komme noen gode eksempler på hva jeg sikter til... Anonymkode: 3a4a5...cd0 Oi oi oi, snakk om å kaste stein i glasshus. ditt innlegg er jo det beste eksempelet på det du irriterer deg over. Ser du ikke det Anonymkode: ee6bf...3ac
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #9 Skrevet 4. april 2017 Hi har nok et poeng. Det finnes unge, gamle, smarte, dumme, menn og kvinner her inne (jeg skriver dette for at akkurat du ikke skal føle deg krenket). Det virker som om de fleste (eller de mest aktive) er høykverulerende, lettkrenkede kvinner lavt på den sosiale rangstigen, uten utdannelse og med flere barn enn de har plass til i campingvognen. Arv og miljø har skylden og dårlige gener under dårlig oppvekstvilkår gir mennesker som synes det er viktigere å stå på sitt, for å vinne diskusjoner enn å være glade for at noen har belyst et tema på en ny måte for dem. De kunne vært glade for å ha lært noe i dag også, men nei. Det er på med caps lock og adjektivene og nedlatenhet kommer frem før moderator ser seg nødt til å slette innlegg fra hysteriske kvinner som alltid har valgt å klandre andre mennesker for deres sinne enn å ta ansvar for egne følelser. Anonymkode: 24589...e37
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #10 Skrevet 4. april 2017 Det er nettop det jeg elsker med dette forumet. Skravling om slt og ingenting. Et sted å lette sine tanker. Eneste jeg skulle ønske, er at det var mindre kritiske damer her inne som syns de er så mye bedre enn andre ......... Anonymkode: a4d2e...d23
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #11 Skrevet 4. april 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Der kom det! takk Anonymkode: 3a4a5...cd0 Jeg bare støttet deg, jeg. Anonymkode: 9ac58...b8e
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #12 Skrevet 4. april 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Du fortsetter å imponere. Anonymkode: 3a4a5...cd0 Du også😀😀😀😀 Anonymkode: 14b6e...4e6
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #13 Skrevet 4. april 2017 Ja det skrives mye svada her inne. Det er derfor jeg er her. Hvis du vil høyne det intellektuelt nivået forslår jeg heller mensaforum. Sikkert kjempespennende med mye liv og fart kan jeg tenke meg! Anonymkode: d8575...cfb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå