Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #1 Skrevet 4. april 2017 Kva er lukte testen og kvs går den utpå? Anonymkode: fc3a0...6b9
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #2 Skrevet 4. april 2017 Det er slik en finner ut av om det er ens eget barn. Hvis bæsjebleien lukter godt så er det ens eget barn. Lukter det vondt er det noen annen sitt barn (hender at de forveksler barn på sykehuset). Anonymkode: 9fafa...bd5
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #3 Skrevet 4. april 2017 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er slik en finner ut av om det er ens eget barn. Hvis bæsjebleien lukter godt så er det ens eget barn. Lukter det vondt er det noen annen sitt barn (hender at de forveksler barn på sykehuset). Anonymkode: 9fafa...bd5 Ånei f''', da er alle mine tre blitt forvekslet. Hvordan bytter jeg? Anonymkode: 1c3f9...a87
Mostly Harmless Skrevet 4. april 2017 #4 Skrevet 4. april 2017 38 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er slik en finner ut av om det er ens eget barn. Hvis bæsjebleien lukter godt så er det ens eget barn. Lukter det vondt er det noen annen sitt barn (hender at de forveksler barn på sykehuset). Anonymkode: 9fafa...bd5 Haha! Du skal være nokså langt inne i mammapsykosen før en bæsjebleie lukter blomster, altså, egne unger eller ei!
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #5 Skrevet 4. april 2017 Er det forskjellige måter å ta den lukte testen på barnet? Anonymkode: fc3a0...6b9
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #6 Skrevet 4. april 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ånei f''', da er alle mine tre blitt forvekslet. Hvordan bytter jeg? Anonymkode: 1c3f9...a87 Du møter opp med barnet på sykehuset onsdag 04.45. Det er et rolig tidspunkt de fleste steder slik at det er greit å ta unna byttengen da. Som regel har de spent opp et tau på tvers av vestibylen med seler du kan plassere barnet i etter at du har registrert deg. (Noen steder har de også faste kroker på veggen. Det tror kg er vanligst på Vestlandet på grunn av mye vind. ) Så er det bare å vente på at barna gjør det de skal. Når du finner et barn som lukter godt kan du ta med det når du går. Klokken 05.20 avsluttes ukens bytting. Da fordeles de barna som er igjen på de mødrene som ikke har funnet sitt barn. Ingen får forlate sykehuset uten like mange barn som de leverte inn. Anonymkode: 9d0a8...436
Anonym bruker Skrevet 30. april 2017 #7 Skrevet 30. april 2017 Hvordan gjør eg lukt testen på barnet? Anonymkode: fc3a0...6b9
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2017 #9 Skrevet 1. mai 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvordan gjør eg lukt testen på barnet? Anonymkode: fc3a0...6b9 Du lukter på en lortebleie. Herregud, hvor vanskelig kan det være?!?!? Anonymkode: 47bc6...57f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå