Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #1 Skrevet 4. april 2017 Hvordan vet dere at mannen deres elsker dere? Anonymkode: 51d38...bcb
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #2 Skrevet 4. april 2017 Han har jo for det første vært sammen med meg i 20 år, om han ikke elsket meg ville han jo gått for lenge siden Anonymkode: 783ed...9bf
Twintipp Skrevet 4. april 2017 #3 Skrevet 4. april 2017 Det ser jeg både i handlinger, kroppsspråk og på bakgrunn av ord.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #4 Skrevet 4. april 2017 Fordi han alltid var snill mot meg, støttet meg når det var vanskelig, var kjærlig og øm, gjorde alt ha kunne for å få meg til å le - hver dag (og klarte det!), hørte på meg og var interessert i livet mitt og jobben min, fortalte meg hvor pen, vakker og fantastisk jeg var, ville være sammen med meg så mye som mulig men også syntes det var bra at jeg dro på jenteturer og jobbturer alene, når han ble full pleide han alltid å "plage" andre folk med å fortelle dem hvilken fantastisk kone han hadde og hvor vakker, smart og kul jeg var. Nå er han dessverre død, men han kommer til å leve videre i mitt og barnas hjerter for alltid. Heldige meg som fikk ha en sånn kar til mann. Anonymkode: d8a0b...9a2
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #5 Skrevet 4. april 2017 Det er de små tingene. En liten klem når jeg stå og lager middag. Nattakysset. Smilet når han ser meg Hvordan han spør meg hvordan dagen har vært Han kommer med en kopp te dersom jeg ser sliten ut uten at jeg spør om det Og så mye mer, han er snill mot meg, han bryr seg om meg, han er der når jeg trenger han, han støtter meg når jeg trenger det. (Og det går selvfølgelig begge veier) Snart har vi 15 års bryllupsdag Anonymkode: 87f7c...95f
Huldra11 Skrevet 4. april 2017 #6 Skrevet 4. april 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Han har jo for det første vært sammen med meg i 20 år, om han ikke elsket meg ville han jo gått for lenge siden Anonymkode: 783ed...9bf Dessverre tror jeg ikke det er sånn når det gjelder menn, at de går når de slutter å elske noen. Nei, det de gjør da er å prøve å finne noen andre som de kan flytte rett inn hos. Hvis ikke, så blir de nok værende, sjøl om forholdet er aldri så skrøpelig. Kjenner nok av sånne menn......
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #7 Skrevet 4. april 2017 Det ser jeg i handlingene hans. Han tar sin del hjemme. Han har omsorg for meg. Han avlaster meg når jeg er sliten. Han overrasker meg når han har lyst. Vi har god sex. Han lytter til meg og respekterer meg. Han strekker seg langt for meg og for familien. Han er villig til å tåle dårlige perioder innimellom. Vi har vært sammen i snart 20 år. Anonymkode: fa068...a90
skinnfilla Skrevet 4. april 2017 #8 Skrevet 4. april 2017 Ser det på blikk, hører hans ord og ser handlinger.
Ertepeis Skrevet 4. april 2017 #9 Skrevet 4. april 2017 Han setter mine behov foran sine, om han egentlig er sliten og lei så legger han det til side for å muntre meg opp om jeg trenger det (og motsatt), han snakker med meg om vanskelige ting, morsomme ting, fine ting og dårlige ting. Han tør å si ifra til meg dersom jeg gjør/sier noe han reagerer på, og det er bra for det viser at han ikke vil gå å terpe på ting men heller lufte ut, være venner og ha det bra. Vi krangler ikke, har ikke hatt en krangel de siste ni årene, ja vi diskuterer og er uenige i ting men vi sier aldri ting som sårer slik som "du er så..." osv. Han sier han elsker meg flere ganger hver dag, gir meg gode klemmer, kysser mye og han viser at han fremdeles er tiltrukket av meg når det gjelder mer intime ting. Vi har vært gift i 7 år, vært kjærester i 10 (siden vi var i slutten av tenårene). 😊
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #10 Skrevet 4. april 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvordan vet dere at mannen deres elsker dere? Anonymkode: 51d38...bcb Det blir som å spørre hvordan jeg vet at himmelen er blå. Det er noen overskyede dager, men til vanlig viser mannen meg kjærlighet i alt han gjør og sier. Han vekker meg med kyss og kaffe på sengen. Han sier godnatt med kyss og klem. Han holder om meg før vi sovner. Han kaller meg "min kjære". Han lager middag nesten hver dag, og hvis jeg er sliten tar han oppvasken også. Han finner de mest omtenksomme og skreddersydde gavene til meg når det er noe å feire. Han sitter klar med varm mat når jeg har jobba seint. Han ringer og skriver små koselige sms-er når han er ute og reiser. Han sier unnskyld og er tilgivende når vi har krangla. Anonymkode: cab6e...cbe
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #11 Skrevet 4. april 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Fordi han alltid var snill mot meg, støttet meg når det var vanskelig, var kjærlig og øm, gjorde alt ha kunne for å få meg til å le - hver dag (og klarte det!), hørte på meg og var interessert i livet mitt og jobben min, fortalte meg hvor pen, vakker og fantastisk jeg var, ville være sammen med meg så mye som mulig men også syntes det var bra at jeg dro på jenteturer og jobbturer alene, når han ble full pleide han alltid å "plage" andre folk med å fortelle dem hvilken fantastisk kone han hadde og hvor vakker, smart og kul jeg var. Nå er han dessverre død, men han kommer til å leve videre i mitt og barnas hjerter for alltid. Heldige meg som fikk ha en sånn kar til mann. Anonymkode: d8a0b...9a2 Ja, du er heldig. Og minnene lever evig. 💙💜💚 Anonymkode: cab6e...cbe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå