Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #1 Skrevet 4. april 2017 Hvorfor i alle dager ligger babyen i bilstolen inne.? Nå er heldigvis babyen blitt større og håper virkelig de har sluttet med det!? Anonymkode: 81bd4...1ad
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #2 Skrevet 4. april 2017 Ja, det håper jeg også! Barn dør i Syria i dag, men det er dette som får meg engasjert! Anonymkode: 3ddc4...0d0
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #3 Skrevet 4. april 2017 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, det håper jeg også! Barn dør i Syria i dag, men det er dette som får meg engasjert! Anonymkode: 3ddc4...0d0 Jeg syns det er masse som er trist. Og har et håp for fremtiden. Men det betyr ikke at "bagateller" ikke kan engasjere meg Anonymkode: 81bd4...1ad
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #4 Skrevet 4. april 2017 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor i alle dager ligger babyen i bilstolen inne.? Nå er heldigvis babyen blitt større og håper virkelig de har sluttet med det!? Anonymkode: 81bd4...1ad Hvorfor er det noen krise da? Anonymkode: ee780...57c
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #5 Skrevet 4. april 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor er det noen krise da? Anonymkode: ee780...57c Fordi ryggen til ungen kan bli permanet skadet av å sitte for lenge i bilstol. Anonymkode: 89231...612
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #6 Skrevet 4. april 2017 Hun sikrer ikke barna riktig i bilen heller,så forundrer meg ikke om han ligger mye i bilstolen også.. Anonymkode: 0250e...71f
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #7 Skrevet 4. april 2017 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fordi ryggen til ungen kan bli permanet skadet av å sitte for lenge i bilstol. Anonymkode: 89231...612 Det sier fysioterapeuten her er at bare tull. Babyen ligger i fosterstilling, trangt og krøllet sammen inne i livmoren, også skal liksom ryggen skades permanent av å sitte i bilstol..... Babyen sier ifra når det blir ubehagelig, da løfter du han/henne opp. Men det er greit å sjekke at de ikke blir for svette og varme i bilstolen, de er jo tette i ryggen så det blir fort svett på en solskinnsdag. Anonymkode: 75967...6f4
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #8 Skrevet 4. april 2017 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det sier fysioterapeuten her er at bare tull. Babyen ligger i fosterstilling, trangt og krøllet sammen inne i livmoren, også skal liksom ryggen skades permanent av å sitte i bilstol..... Babyen sier ifra når det blir ubehagelig, da løfter du han/henne opp. Men det er greit å sjekke at de ikke blir for svette og varme i bilstolen, de er jo tette i ryggen så det blir fort svett på en solskinnsdag. Anonymkode: 75967...6f4 Du tuller? I magen ligger jo babyen nærmest og flyter i fostervann. De sitter ikke på rumpa med all tyngden hvilende nedover ryggraden. Du burde bytte fysioterapuet altså... Anonymkode: decd3...6e2
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #9 Skrevet 4. april 2017 Dere dømmer henne ut fra noen få minutter på skjermen? Dere tenker automatisk at babyen har sittet der i timesvis?? Anonymkode: 03110...9d2
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #10 Skrevet 4. april 2017 For en teit tråd hi! Anonymkode: 860cc...530
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #11 Skrevet 4. april 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Dere dømmer henne ut fra noen få minutter på skjermen? Dere tenker automatisk at babyen har sittet der i timesvis?? Anonymkode: 03110...9d2 Hun låg han ned i bilstolen da hun skulle blogge og satt med foten på kanten å vugget bilstolen. Baby satt også i bilstolen da de andre barna skulle spise frokost Anonymkode: 81bd4...1ad
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #12 Skrevet 4. april 2017 Det er mye folk gjør galt. Også bloggere. Anonymkode: 1baf7...812
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #13 Skrevet 4. april 2017 Hun kjører jo med 5 åringen uten rett sikring så tror ikke hun er helt på nett ang barn og sikring og hva som er best. Anonymkode: 9bee0...8a1
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #14 Skrevet 4. april 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hun kjører jo med 5 åringen uten rett sikring så tror ikke hun er helt på nett ang barn og sikring og hva som er best. Anonymkode: 9bee0...8a1 Så trist. Jan også kjørte med Michelle uten skikkelig sikring Anonymkode: 81bd4...1ad
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #15 Skrevet 4. april 2017 Har lagt merke til det samme, og synes det er rart at de ikke tar sikkerhet mer på alvor. Det er kanskje litt typisk ung mor, eller er det typisk blogger? Anonymkode: 4eecb...8a4
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #16 Skrevet 4. april 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har lagt merke til det samme, og synes det er rart at de ikke tar sikkerhet mer på alvor. Det er kanskje litt typisk ung mor, eller er det typisk blogger? Anonymkode: 4eecb...8a4 Tusen takk for at du er dømmende. Jeg er 20 år, og sikrer babyen min akkurat slik det er anbefalt. Selvom Anna velger å ikke sikre barna sine ordentlig, er ikke det "typisk" blogger eller ung mor. Er nok ganske så mange eldre mødre som er like dårlig eller dårligere til å sikre barna i bil. Anonymkode: 154bb...0c8
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #17 Skrevet 4. april 2017 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har lagt merke til det samme, og synes det er rart at de ikke tar sikkerhet mer på alvor. Det er kanskje litt typisk ung mor, eller er det typisk blogger? Anonymkode: 4eecb...8a4 Så du mener en blogger representerer alle bloggerne? Interessant fenomen. Anonymkode: 80da2...fa2
Hjertefru Skrevet 4. april 2017 #18 Skrevet 4. april 2017 Det er helt greit at et lite barn ikke skal oppholde seg permanent i bilstolen, men en liten time tåler de godt altså. Jeg også har hørt dette som nevnes over, at fysioterapeuter mener det er mye hysteri rundt dette, uten at jeg har dokumentasjon på det. Hva med barn i Afrika som sitter bundet opp på mors rygg hele dagen? Skulle tro ryggen deres ble helt ødelagt... Og du som mener at dårlig bilsikring er typisk ung mor; dummeste jeg har hørt. Er selv gammel mor, og de yngre rundt meg er mye mer oppdatert på dette enn meg.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #19 Skrevet 4. april 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Har lagt merke til det samme, og synes det er rart at de ikke tar sikkerhet mer på alvor. Det er kanskje litt typisk ung mor, eller er det typisk blogger? Anonymkode: 4eecb...8a4 Dumme mødre finnes i alle aldre....... Anonymkode: ee780...57c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå