Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #1 Skrevet 4. april 2017 Jeg er ikke det Men ser at andre foreldre i barnehagen er venner. Også de som ikke har noe med hverandre å gjøre. Men jeg er liksom outsideren, sender ikke venneforespørsel og får ikke venneforespørsel. Slo meg da jeg så en 6-åring-mamma være venn med en 3-åring-mamma. Eneste tilknytningen de har til hverandre er at de har barn i samme barnehage, men det er 2-3 år mellom barna. Kan hende de leker endel sammen, det aner jeg ikke, men de kjenner hverandre ikke fra før av veit jeg. Føler meg liksom litt... rar? At jeg er den rare som ingen vil ha som venn. Som ingen kjenner. Outsideren !!! Idiotisk tanke. Haha. Men den er der! Anonymkode: 58912...c7a
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #2 Skrevet 4. april 2017 Jeg er venn med en del, men kun de jeg snakker med/har kontakt med såklart. Jeg tenker nok at de andre du ser er facebook venner nok har kontakt på fritiden som ikke du vet om Anonymkode: f9d83...77c
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #3 Skrevet 4. april 2017 Kun 1, og det er moren til bestevennen til sønnen min. Anonymkode: ded43...7c3
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #4 Skrevet 4. april 2017 Venn med en del av mamnaene på Facebook ja. Hele gruppa til sønnen, og en del av de andre også. Finner gjerne på ting utenom barnehagen med både andre familier fra barnehagen og kun mammaene fra barnehagen. Anonymkode: b6d9d...653
Anonym bruker Skrevet 6. april 2017 #6 Skrevet 6. april 2017 Har de jeg møter i barnebursdager og avtaler vennebeøk for ungene med på facebook. Anonymkode: affbe...985
Anonym bruker Skrevet 6. april 2017 #7 Skrevet 6. april 2017 Ny bhg men er venner med to. Den ene bor i gata vår og hun andre er mor til bestevenninnen til sønnen min. Anonymkode: a0c51...d64
Elisun Skrevet 6. april 2017 #8 Skrevet 6. april 2017 Nei. Ingen.. syns det er rart.. kjenner de jo ikke..
Anonym bruker Skrevet 6. april 2017 #9 Skrevet 6. april 2017 1 minutt siden, Elisun skrev: Nei. Ingen.. syns det er rart.. kjenner de jo ikke.. Men hvordan kontakter du dem? Plutselig vil ungen gjerne besøke Ida, eller invitere Berte på besøk. Og da går kommunikasjonen gjennom foreldrene. Anonymkode: affbe...985
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå