Gå til innhold

Ble det baksmell eller tilgode I år da jenter?😆

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvirdan gikk skattemeldingen?

Jeg fikk igjen 27.000 men det visste jeg fra Før av (får lite feriepenger så sparer på den måten)😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer ikke inn på skattetaten .Arg.Alltid det samme.håpløst.Er det noen som har kommet inn nå etter 24 .00?

Anonymkode: e2e76...7ba

Skrevet

Vi fikk over 100 000 tilbake, mannen og jeg.. Tommel opp! 

Skrevet

Jeg kom inn akkurat, første forsøk 

Skrevet

Mitt var tilgjengelig halv tolv. 

Får igjen 23 000 👌👌👌

Anonymkode: 5f8ab...8e9

Skrevet

2700 i baksmell. Ikke så ille som fryktet. 😉

Anonymkode: e053e...b20

Skrevet

Bruker dere bank id ved innlogging eller noe annet?Kommer ikke inn jeg.Sittet siden 23.30 og prøvd.

Skrevet

Jeg brukte MinId.

Anonymkode: 59a55...e64

Skrevet

Brukte MinID på meg, gikk på første forsøk. Strevde lenge med mannen sin, som er med kodebrikke fra bank.

Anonymkode: 5cdb2...8be

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bruker dere bank id ved innlogging eller noe annet?Kommer ikke inn jeg.Sittet siden 23.30 og prøvd.

Bankbrikke og bankid på mobil går ikke her. Kommer inn på MinID. 

Anonymkode: e5496...1d9

Skrevet

193 435 foreløpig beregnet til gode 👏🏻👏🏻👏🏻

Anonymkode: 422e7...7f9

Skrevet

Fikk igjen 16.000. Hadde ingen anelse. Tabellkort 😊

Anonymkode: ac2bb...dc9

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

193 435 foreløpig beregnet til gode 👏🏻👏🏻👏🏻

Hvordan er det mulig?

Anonymkode: ac2bb...dc9

Skrevet

Jeg fikk igjen mye, mannen baksmell på 200.000 kr grunnet aksjesalg, som selvsagt er avsatt og beregnet til det formålet.

Skrevet

Fikk igjen for første gang på mange år👍 Litt i underkant av 5000😊

Anonymkode: 5cdb2...8be

Skrevet

7000 i baksmell 😒Fasan altså! Jeg som jobber 80% har tabelltrekk og vert sykemeldt i 8 måneder.. forstår ikke hvordan det er mulig

Anonymkode: 96a7c...ba2

Skrevet

Hvorfor er dere i Norge så opptatt av denne skatten? Her i Sverige så er det ingen som er opptatt av hva venner og andre får. Er en privatsak. Her visste jeg ikke at den kom,för papir utgaven dumpet ned i postkassa. Har alltid lurt på det. Også når jeg bodde i Norge. 

Skrevet
2 minutter siden, hilde og gutta skrev:

Hvorfor er dere i Norge så opptatt av denne skatten? Her i Sverige så er det ingen som er opptatt av hva venner og andre får. Er en privatsak. Her visste jeg ikke at den kom,för papir utgaven dumpet ned i postkassa. Har alltid lurt på det. Også når jeg bodde i Norge. 

Vi får jo strengt tatt igjen gjennom hele året. I skole, lege/sykehus osv osv :) 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Vi får jo strengt tatt igjen gjennom hele året. I skole, lege/sykehus osv osv :) 

Det jeg mener er at man sitter å venter at skatte siden åpnes,og så skriver man hvor mye/lite man får. Det skjönner jeg ikke. Nå får jeg ingenting fra Norge lenger, så for meg er det ikke så viktig. 

Skrevet

Ble 9460,- i overskudd! Alt huslånet står på meg så om det er 28% fradrag for gjeldsrenter er 7000,- i realiteten mannen sine. Men siden jeg betaler mer av fellesutgifter og mat er det greit at jeg får de. Går uansett til årets familieferie til glede og litt ekstra kos for oss alle! 😊 

Det er vel derfor vi er spente - gir det litt ekstra lommepenger til ferie, oppussing etc. 

Anonymkode: 88207...dd2

Skrevet

Hvilken side i skattemeldingen står det på? Finner ikke!

Anonymkode: d7a13...428

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

7000 i baksmell 😒Fasan altså! Jeg som jobber 80% har tabelltrekk og vert sykemeldt i 8 måneder.. forstår ikke hvordan det er mulig

Anonymkode: 96a7c...ba2

Om du ikke har vært 100% sykemeldt så du både har jobbet og fått penger fra nav samme månedene får du baksmell om du ikke går inn og endrer skattekortet til "flere arbeidsgivere" 

Både nav og arbeidsplassen regner seg nemlig som hovedarbeidsgiver og trekker tabell, da blir summen altfor lav 

Anonymkode: 54a9c...6a9

Skrevet

Vi hadde forventet og beregnet å gå i null (mannen og jeg). Vi fikk igjen ca 2000 totalt. Han gikk i minus, jeg i pluss. 

Anonymkode: 8b2a1...740

Skrevet

Jeg får tilbake 6400 noe som kommer godt med nå når jeg er på aap.

Anonymkode: 4905d...cd2

Skrevet

27 000 tilbake :)

Anonymkode: 79345...dbb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...