Gå til innhold

Si meg.. hva er din største hemmelighet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Min er at jeg har hatt et forhold på si med en dame over flere år 😳 Deres tur :popcorn:

Anonymkode: a1628...cdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At jeg har spiseforstyrrelske. Skjemmer over at jeg kaster opp flere ganger for dag, eller svimer av offentlig fordi jeg ikke har spist på mange døgn. 

Anonymkode: e14fd...595

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager skal jeg si det på et åpent forum hvor jeg ikke vet hvor lett noen kyndige kan finne ut hvem som gjemmer seg bak anonymknappen?

Anonymkode: bcebe...fcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

At jeg som barn, ble seksuelt misbrukt av nære familiemedlemmer

Anonymkode: 2e5fe...471

Dette er ikke noe som burde være en hemmelighet. Dette er noe som bør være det stikk motsatte, nettopp for å bekjempe og sørge for at svina ikke rører flere! 

Anonymkode: f00f9...c0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Dette er ikke noe som burde være en hemmelighet. Dette er noe som bør være det stikk motsatte, nettopp for å bekjempe og sørge for at svina ikke rører flere! 

Anonymkode: f00f9...c0c

Lett for deg å si.

Anonymkode: 9cced...ba9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg og min leder sommer kvinne havnet i seng sammen på seminar. 

Anonymkode: 93dee...aba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hodestups forelska i min kollega. Og tror han føler det samme. Aldri skjedd noe mellom oss. Innleder vi et forhold må en av oss slutte, ikke lov å være sammen med kollegaer pga sikkerhet. 

Det er også drømmejobben for oss begge. Vanskelig å få en slik jobb igjen. 

Anonymkode: 93c40...c89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender jeg barberer brystvortene mine. Det er det faktisk ingen som vet. 

Anonymkode: 0fbfc...f21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg ble misbrukt av mammas daværende kjæreste . Mamma vet det, og advokaten jeg hadde da vet det. Ingen andre 

Anonymkode: 9db7a...d0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var rundt 12 år vurderte jeg sterkt selvmord. Tenkte på det hver dag i lang tid.  Gråt mye i det skjulte. Var aldri populær på skolen, hadde ingen venner, følte meg ekstremt ensom, opplevde overnaturlige hendelser som ga meg sterk angst for å sove, i mange år. 

En natt drømte jeg at jeg sto foran en stor hvit glassport. Jeg hørte et fantastisk kor som sang nydelig, og kjente sterke gode følelser av overveldende lykke. Jeg følte en sterk trang til å gå inn porten. Plutselig står det en person foran meg som utstrålte den sterkeste kjærligheten jeg noensinne har følt. Det var Jesus. Han visste hva jeg tenkte, og sa til meg: "Tiden din er ikke inne ennå. Du skal leve mer." Jeg våknet og alle selvmordstanker var borte.

Anonymkode: e81f6...b90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At jeg er skikkelig, skikkelig betatt av kollegaen min. Hun er kvinne, og det at jeg er bifil er vel min største hemmelighet også ;) 

 

Anonymkode: fbf4c...74c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg har vært pillemisbruker. Heldigvis over 10 år siden, jeg tok til vett...

Anonymkode: f7b0d...4b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...