Anonym bruker Skrevet 3. april 2017 #1 Skrevet 3. april 2017 Før kunne jeg ha sex hver dag mange ganger om dagen men nå har jeg mistet den helt. Vet ikke hva jeg skal gjøre heller. Må gå på dette pga helse så fortvila Anonymkode: 006d7...ae7
Anonym bruker Skrevet 3. april 2017 #2 Skrevet 3. april 2017 Snakk med lege/gyn. Det finnes alternativer. Om dere ikke skal ha flere barn kan mannen eller du sterilisere dere også. Ellers vet jeg flere par som har brukt kondom og ladycomp i årevis fordi dama i forholdet ikke har tålt hormonprevensjon. Ingen av dem har blitt ufrivillig gravide. Det positive er at virkningen av p-sprøyten går over. http://www.lommelegen.no/artikkel/p-sprøyte Snakk med legen din eller gyn. om dette og ta en ny vurdering på hvilket prevensjonsmiddel som ev. kan passe deg bedre. P-sprøyten bør man uansett ikke gå på lenger enn to år. Anonymkode: 9af6c...d42
Anonym bruker Skrevet 3. april 2017 #3 Skrevet 3. april 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Snakk med lege/gyn. Det finnes alternativer. Om dere ikke skal ha flere barn kan mannen eller du sterilisere dere også. Ellers vet jeg flere par som har brukt kondom og ladycomp i årevis fordi dama i forholdet ikke har tålt hormonprevensjon. Ingen av dem har blitt ufrivillig gravide. Det positive er at virkningen av p-sprøyten går over. http://www.lommelegen.no/artikkel/p-sprøyte Snakk med legen din eller gyn. om dette og ta en ny vurdering på hvilket prevensjonsmiddel som ev. kan passe deg bedre. P-sprøyten bør man uansett ikke gå på lenger enn to år. Anonymkode: 9af6c...d42 Det er ikke pga graviditet jeg går på dette. Men må hindre eggløsning for har ikke lyst til å komme i overgangsalderen. Spiral gjorde at jeg havnet på operasjonsbordet. Anonymkode: 006d7...ae7
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #4 Skrevet 4. april 2017 Men det finnes mye annet som hindrer eggløsning, enn p-sprøyte. Den er jo grusom, har selv gått på den. Og jeg mistet og all sex lyst, så ille, at jeg klarte overhodet ikke å gjøre noe seksuelt. Den kom tilbake da jeg sluttet. Har både brukt p-piller, p-plaster og p-ring og ikke fått sånne bivirkninger. Anonymkode: 53d2f...2f8
Love my kidz Skrevet 4. april 2017 #5 Skrevet 4. april 2017 Jøss, til meg har den virket helt motsatt faktisk. Jeg har mye mer lyst og er mye våtere etter jeg startet med p-sprøyte. Sier inni meg at jeg får sprøytet inn kåthetshormonet jeg manglet 😂 Eller er årsaken til sexlysten at jeg fylte 40 år? 😋
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå