Gå til innhold

Voksne og måltider

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har to voksne (20årene) boende hos oss akkurat nå. Vi (mannen og jeg) lager ofte felles middag og spiser sammen - de har sagt de vil inkluderes i måltidene og hjelper enten til å lage eller rydde. Utover kvelden lager de to seg gjerne noe småvarmt, men spør aldri om mannen og jeg vil ha. Jeg er lei! Forslag til hva jeg kan si? 

Anonymkode: 03777...4c1

Videoannonse
Annonse
Gjest Muji81
Skrevet (endret)

"Det så godt ut..kan jeg også få?"

Endret av Muji81
Skrevet

Dårlig gjort, men hvis du og mannen er rundt 40 (som jeg og min mann er) er det bedre å la være. Et lite varmt måltid på kvelden finner man gjerne på hofta etter en stund, det er stor forskjell mellom en 20åring og en 40åring, selv om man trener aldri så mye.

Hvor lenge skal besøket vare? Det tar gjerne noen dager før det blir et irritasjonsmoment.

Anonymkode: 3b540...a79

Skrevet

Dere lager nok til oss nå også, sant? :)

Er ikke verre enn som så.

Anonymkode: 7af04...362

Skrevet

Vi er også vant til felles middag og så tar de som har lyst på kveldsmat å ordner det til seg selv. Kveldsmaten har zldri vært regnet som noe måltid sån sett.

Anonymkode: 1fa89...4e0

Skrevet

Jeg har ventet for lenge med å si ifra og klart å bli ordentlig provosert. Dumt av meg.

Det er voksne stebarn som bor her i perioder... de spiser selvsagt de gode restene. Vet jeg "bare skal si ifra", men avogtil er det ikke så lett. Har nå lovet meg selv å si ifra neste gang! 

Anonymkode: 03777...4c1

Skrevet

Jeg hadde bedt de flytte ut for godt. De er voksne og kan betale for seg selv.

Da kan de gjøre akkurat som de vil hos seg selv.

Anonymkode: 4b07b...014

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...