Anonym bruker Skrevet 3. april 2017 #1 Skrevet 3. april 2017 Tips? Tenker på sommerferien. Hvordan er det å ha med seg f.eks rugsprø og pålegg til andre skandinaviske land? Tåler "ingenting", så ser for meg at det er vanskelig å spise noe som helst når jeg er ute og reiser. Sist jeg reiste levde jeg på rundstykker/knekkebrød og kjøttpålegg/ost. Alle skulle spise ute, men det var nøtter og soya i "alt"..... slitsomt..... Anonymkode: eb715...c08
Anonym bruker Skrevet 3. april 2017 #2 Skrevet 3. april 2017 Synes det høres ut som en god idé! Rugsprø og hermetisk pålegg + syltetøy holder seg godt omtrent uansett temperatur. Anonymkode: a9567...539
Anonym bruker Skrevet 3. april 2017 #3 Skrevet 3. april 2017 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Synes det høres ut som en god idé! Rugsprø og hermetisk pålegg + syltetøy holder seg godt omtrent uansett temperatur. Anonymkode: a9567...539 Men blir det fratatt meg i tollen? Anonymkode: eb715...c08
Anonym bruker Skrevet 3. april 2017 #4 Skrevet 3. april 2017 Du må pakke det som kan defineres som flytende (dvs. pålegget) i kofferten, ikke i håndbagasjen. Har hatt med både syltetøy i klemmeflaske, makrell i tomat og leverpostei (hermetisk) i kofferten til mine barn som blir kresne i varmen. Anonymkode: a9567...539
Anonym bruker Skrevet 3. april 2017 #5 Skrevet 3. april 2017 Går helt fint å ta med seg mat. Men hvis det bare er soya og nøtter du er allergisk mot, så finnes det vel mye mat du kan spise. Jeg er allergisk mot hvete, egg, nøtter, laktose, løk, soya, linser, bønner, avocado, epler, kål, jordbær, all frukt med sten i. Og jeg reiser mye, og synes ikke det er så vanskelig å finne mat å spise. Anonymkode: 8a463...183
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå