Anonym bruker Skrevet 3. april 2017 #1 Skrevet 3. april 2017 Er det det samme som mais? Er det ofte det man ikke tåler om man reagerer på mais? Sitter og spiser bogskinke (nei, ikke ut fra boksen, i et horn med ost og skinke) og kjenner at jeg hovner opp. Vet jeg ikke tåler "mais" (og popcorn), men maisstivelsen er liksom greia da? Er visst det i bogskinken. Og om noen har tips til annen skinke som smaker nogenlunde det samme i horn, bare UTEN mais, så blir jeg glad Eventuelt annet fyll som er namnam Anonymkode: 646bc...abb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå