Gå til innhold

Hjelp!!!! Er mine Hcg-nivåer normalt


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ok det er bra :)

Årh merket noe mer med egg løsning testene??? 

Jeg tok grav test idag og den var negativ heldigvis så regner med det er 0 i hcg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så heldig her er det positive enda. Misunnelig er eg.

Da er eggløsningen rundt hjørne.

Har sikker 350 i hcg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg bli gravid nå??? 

Åååh så kjedelig kjære deg 😢 men du er sikker på at det ikke ligger noe igjen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just vært på Do og ikke blødd på flere dager men nå kom det slim som var rødlig/brun... Hva kan dette bety :S? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er nok rester testen vart enda sterkere.

 

nå må du følge med om el testane blir positive. Negativ g test da lurer el rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De gangene jeg har mistet, har jeg fått beskjed om at. Hvis testene fortsatt er positive etter 4 uker, så må jeg ta kontakt.

har alltid fått mens 4 uker etter jeg har mistet. Bortsett fra en gang, da det var BO. 2 uker etter tabletter var det fortsatt rester , så tok utskrapning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

IMG_3653.JPG

Jeg fikk også beskjed om å ta kontakt med sykehuset hvis det hadde gått mer enn 4 uker siden cytotec-kuren uten at testen ble negativ.. Flere jeg har snakka med er for øvrig veldig misfornøyde med rutinene på Ullevål her i Oslo. De sier at du må ta kontakt, *uansett* hva det gjelder, men uansett hva det gjelder svarer de bare at "det er sikkert gått helt fint, ikke bekymre deg". Og de kaller deg ikke inn til kontroll i ettertid, for å sjekke at det ikke er rester.

Testene mine var ikke negative i det hele tatt de tre første ukene, og jeg mistenkte helt fra begynnelsen at cytotecen ikke hadde funka. (men så sa jo Ullevål at det "sikkert gikk fint") Så kom jo plutselig alt ut av seg sjøl mens jeg var på ferie da det hadde gått ca 4 uker, og det var ikke noe gøy :( Hvis det er rester, noe testene dine indikerer, vil jeg anta at det er både raskere og mer behagelig med en utskrapning. Etter min lille "opplevelse" i Polen ble testene negative med en gang, og så tok det vel ca to uker før eggløsning var i gang. 

Jeg skulle ønske at man ble fulgt opp mye tettere, og ikke minst, at man ble kalt inn for kontroll. Da hadde man slippi å sitte sånn og vurdere sjøl. Hvis testene ikke blir negative ville jeg anbefalt deg å ta kontakt med lege/sykehus for å sjekke om det er rester, og om så er, få det ut, Utgått. Veit at du bare vil komme i gang igjen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På mandag har jeg svar på første hcg test og så blir det ny mandag. Da har har jeg eit svar onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

På mandag har jeg svar på første hcg test og så blir det ny mandag. Da har har jeg eit svar onsdag.

Glemmer at du er flinkere enn meg til å følge opp der du kan. Krysser fingrene for at resultatet er så nær null som mulig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må gi beskjed med en gang du vet noe mer utgått!!

Kan jeg få mensen 2 uker etter utskrapning? Har hatt litt blodig utflod :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både ja og nei. Det er så opp og ned og forskjellig fra person til person. Det spørs kortid du har eggløsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AkkMa skrev:

Jeg fikk også beskjed om å ta kontakt med sykehuset hvis det hadde gått mer enn 4 uker siden cytotec-kuren uten at testen ble negativ.. Flere jeg har snakka med er for øvrig veldig misfornøyde med rutinene på Ullevål her i Oslo. De sier at du må ta kontakt, *uansett* hva det gjelder, men uansett hva det gjelder svarer de bare at "det er sikkert gått helt fint, ikke bekymre deg". Og de kaller deg ikke inn til kontroll i ettertid, for å sjekke at det ikke er rester.

Testene mine var ikke negative i det hele tatt de tre første ukene, og jeg mistenkte helt fra begynnelsen at cytotecen ikke hadde funka. (men så sa jo Ullevål at det "sikkert gikk fint") Så kom jo plutselig alt ut av seg sjøl mens jeg var på ferie da det hadde gått ca 4 uker, og det var ikke noe gøy :( Hvis det er rester, noe testene dine indikerer, vil jeg anta at det er både raskere og mer behagelig med en utskrapning. Etter min lille "opplevelse" i Polen ble testene negative med en gang, og så tok det vel ca to uker før eggløsning var i gang. 

Jeg skulle ønske at man ble fulgt opp mye tettere, og ikke minst, at man ble kalt inn for kontroll. Da hadde man slippi å sitte sånn og vurdere sjøl. Hvis testene ikke blir negative ville jeg anbefalt deg å ta kontakt med lege/sykehus for å sjekke om det er rester, og om så er, få det ut, Utgått. Veit at du bare vil komme i gang igjen :hjerte:

Er enig med deg at det skulle ha vert ein etterkontroll. Værsegod Cytotec og rett ut dørene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Er enig med deg at det skulle ha vert ein etterkontroll. Værsegod Cytotec og rett ut dørene.

Jeg var i det private, så kanskje derfor jeg ble tatt så ivare på. Når jeg fortsatt hadde smerter etter knappe 2 uker ble det utskrapning. Min venninne hadde en slik "kur" for noen mnd tilbake. Hun hadde smerter og illeluktende som kom ut 5 dager etter første kur. Samt blødning som kom og gikk. Da fikk hun beskjed om å komme tilbake med engang. Å fikk en kur til! Da kom det litt mere også var alt over ett par dager etter. Men rester kan faktisk bli alvorlig, om det blir infeksjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Iiina skrev:

1494185029673-268308372.jpg

Ser ut som positiv eggløsning, så da er eggløsning på vei innen 2 dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg har hatt utskrapning for 2 uker sia jo... Og allerede eggløsning,? Er det normalt?. Jeg har negativ grav test så det kan ikke være hcg som slår ut... 

Hva ville dere gjort? Prøvd på ny spire med en gang eller ventet til en mens å latt denne eggløsning gå..? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Iiina skrev:

Men jeg har hatt utskrapning for 2 uker sia jo... Og allerede eggløsning,? Er det normalt?. Jeg har negativ grav test så det kan ikke være hcg som slår ut... 

Hva ville dere gjort? Prøvd på ny spire med en gang eller ventet til en mens å latt denne eggløsning gå..? 

 

No må du legge inn aksjer.

Negativ g test da er det eggløsningens tur. Klask til no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, C'est la vie skrev:

Jeg var i det private, så kanskje derfor jeg ble tatt så ivare på. Når jeg fortsatt hadde smerter etter knappe 2 uker ble det utskrapning. Min venninne hadde en slik "kur" for noen mnd tilbake. Hun hadde smerter og illeluktende som kom ut 5 dager etter første kur. Samt blødning som kom og gikk. Da fikk hun beskjed om å komme tilbake med engang. Å fikk en kur til! Da kom det litt mere også var alt over ett par dager etter. Men rester kan faktisk bli alvorlig, om det blir infeksjoner.

Håper jeg slipper.

Har ikkje turt og testa men må teste og sjå. Er så spent på hcg testen i dag håper den er lav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er ikke for tidlig :S!? At det er risiko for ny ma eller sa? 

Gyn sa jeg burde vente etter en mens men jeg har r liksom sjansen rett foran meg :S 

Håper den er så lav utgått :o krysser alt for deg!! Tatt El test idag? Åssen er symptomene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunn til det Gyn sier er pga slimhinnene. Slimhinnene må bygge seg opp at og om egget sitter så kan det gå bra. 

Jeg skal prøve uansett.

Det murrer og testene er ikkje positive men jeg har hcg i kroppen så tror ikkje med det først at el kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utgått hva vil den bety med din?  :/ at det ikke er noe eggløsning enda?? 

 

Jeg ringte sykehuset og de sa at de hadde sendt inn en blæremola test og jeg ikke burde bli gravid enda før man viste helt svaret 😢😢😢 er så lei meg... 

Hadde jo så høye hcg verdier...

Jeg får vite prøvene om 4-5 uker til 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...