Anonym bruker Skrevet 3. april 2017 #1 Skrevet 3. april 2017 Har dere oppskrift å dele? Anonymkode: e159d...9db
Anonym bruker Skrevet 3. april 2017 #2 Skrevet 3. april 2017 Nei.. aldri brukt den hihi. Start med vanlig loff? Anonymkode: cdf23...06c
Anonym bruker Skrevet 3. april 2017 #3 Skrevet 3. april 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Nei.. aldri brukt den hihi. Start med vanlig loff? Anonymkode: cdf23...06c Det som er problemet er at jeg får ikke til rett mengde. Enten blir brødet for lite eller for stort. Var ikke med oppskriftshefte med når jeg kjøpte den. Sliter med å finne på nett også... Anonymkode: e159d...9db
Anonym bruker Skrevet 3. april 2017 #4 Skrevet 3. april 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det som er problemet er at jeg får ikke til rett mengde. Enten blir brødet for lite eller for stort. Var ikke med oppskriftshefte med når jeg kjøpte den. Sliter med å finne på nett også... Anonymkode: e159d...9db Æsj, så kjipt.. hvilket merke? Er jo bedre med for lite enn for stort, men.. Anonymkode: cdf23...06c
Anonym bruker Skrevet 3. april 2017 #5 Skrevet 3. april 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Æsj, så kjipt.. hvilket merke? Er jo bedre med for lite enn for stort, men.. Anonymkode: cdf23...06c Husker ikke nå. Da tyter det over 🙈🙈🙈 Anonymkode: e159d...9db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå