Gå til innhold

FORANLIGGENDE MORKAKE


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har noe jeg har lurt på en stund. Da jeg gikk gravid første gang hadde jeg foranliggende morkake (IKKE FORLIGGENDE MORKAKE), er det noen som vet om man da får det med neste/resten av barna også? Eller kan den ligge en annen plass ved neste graviditet? Lurer sånn fordi jeg aldri fikk kjenne ordentlige spark..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, morkaken kan feste seg et annet sted neste gang!

Skrevet

Takk for svar. Håpet på det, men klarte ikke å finne ut av det på Google. 

Skrevet

Her ligger den framme i tredje svangerskap. Lå på bakre vegg i de to første. 

Kjenner likevel mye liv og spark. Kjente det litt senere denne gang. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...