Guttemamma2016 Skrevet 3. april 2017 #1 Skrevet 3. april 2017 Hei. Har noe jeg har lurt på en stund. Da jeg gikk gravid første gang hadde jeg foranliggende morkake (IKKE FORLIGGENDE MORKAKE), er det noen som vet om man da får det med neste/resten av barna også? Eller kan den ligge en annen plass ved neste graviditet? Lurer sånn fordi jeg aldri fikk kjenne ordentlige spark..
topaz Skrevet 3. april 2017 #2 Skrevet 3. april 2017 Nei, morkaken kan feste seg et annet sted neste gang!
Guttemamma2016 Skrevet 3. april 2017 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2017 Takk for svar. Håpet på det, men klarte ikke å finne ut av det på Google.
Synnøve_Solbakken Skrevet 3. april 2017 #4 Skrevet 3. april 2017 Her ligger den framme i tredje svangerskap. Lå på bakre vegg i de to første. Kjenner likevel mye liv og spark. Kjente det litt senere denne gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå