Gå til innhold

7-års bursdag


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg var lita, lekte vi mye med dukker. 

Jeg ser at det ikke er så mange barn som leker med babydukker o.l lenger. 

Dattera mi fyller 7 år, og jeg har tenkt på om vi skulle skrive på invitasjonen at de kan ta med en dukke eller bamse. 

Hva hadde du tenkt om du fikk en slik invitasjon til barnet ditt -ok, eller ikke?

 

 

Anonymkode: cc933...531

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noe barnet ditt ønsker da? Jeg syns i grunnen det er litt sært å tvinge dem til dukkelek i en bursdag. Er vel en grunn til at ikke så mange leker med det til vanlig...?

Anonymkode: 2a063...27c

Skrevet

Jeg har en datter som akkurat har fylt 8 år. 

Hun har aldri lekt med dukker, har null interesse for det. Men hadde hun fått invitasjon til en "bamsebursdag" hvor alle skal ha med sin bamse også skal dere ha bamsetema på bursdagen så hadde hun blitt fyr og flamme. Bamser leker hun med hele tiden, og det gjør venninnene hennes også. Hun hadde sikkert gledet seg sånn at hun ikke fikk sove, bare fordi det var noe helt nytt og inkluderte bamser som hun elsker og samler på.

Anonymkode: 0a636...d61

Skrevet

Ville gått for bamse istedenfor dukke. Evnt kostymebursdag. Det er veldig stas!

Anonymkode: b7860...835

Skrevet

Det er bare jenter som skal inviteres håper jeg? Min gutt på 7 hadde ikke likt dukkefest!

Anonymkode: 359ff...843

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...