Anonym bruker Skrevet 3. april 2017 #1 Skrevet 3. april 2017 Da jeg var lita, lekte vi mye med dukker. Jeg ser at det ikke er så mange barn som leker med babydukker o.l lenger. Dattera mi fyller 7 år, og jeg har tenkt på om vi skulle skrive på invitasjonen at de kan ta med en dukke eller bamse. Hva hadde du tenkt om du fikk en slik invitasjon til barnet ditt -ok, eller ikke? Anonymkode: cc933...531
Anonym bruker Skrevet 3. april 2017 #2 Skrevet 3. april 2017 Er det noe barnet ditt ønsker da? Jeg syns i grunnen det er litt sært å tvinge dem til dukkelek i en bursdag. Er vel en grunn til at ikke så mange leker med det til vanlig...? Anonymkode: 2a063...27c
Anonym bruker Skrevet 3. april 2017 #3 Skrevet 3. april 2017 Jeg har en datter som akkurat har fylt 8 år. Hun har aldri lekt med dukker, har null interesse for det. Men hadde hun fått invitasjon til en "bamsebursdag" hvor alle skal ha med sin bamse også skal dere ha bamsetema på bursdagen så hadde hun blitt fyr og flamme. Bamser leker hun med hele tiden, og det gjør venninnene hennes også. Hun hadde sikkert gledet seg sånn at hun ikke fikk sove, bare fordi det var noe helt nytt og inkluderte bamser som hun elsker og samler på. Anonymkode: 0a636...d61
Anonym bruker Skrevet 3. april 2017 #4 Skrevet 3. april 2017 Ville gått for bamse istedenfor dukke. Evnt kostymebursdag. Det er veldig stas! Anonymkode: b7860...835
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #5 Skrevet 4. april 2017 Det er bare jenter som skal inviteres håper jeg? Min gutt på 7 hadde ikke likt dukkefest! Anonymkode: 359ff...843
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå