Anonym bruker Skrevet 3. april 2017 #1 Skrevet 3. april 2017 Hvis skolen gir pc til alle elevene og hovedsakelig bruker den i undervisningen. Hva skjer om den blir skadet? Hvem betaler? Dette gjelder barneskole. Anonymkode: abb34...5ec
Anonym bruker Skrevet 3. april 2017 #2 Skrevet 3. april 2017 Her fikk elevene hver sin iPad, og vi som foreldre må erstatte den hvis den blir ødelagt. Anonymkode: 3d164...1fd
Anonym bruker Skrevet 3. april 2017 #3 Skrevet 3. april 2017 Er det ingen forsikring? Hva om foreldrene ikke har råd? Anonymkode: abb34...5ec
Anonym bruker Skrevet 3. april 2017 #4 Skrevet 3. april 2017 Dette er sikkert forskjellig fra sted til sted, skrev dere ikke under på noe når dere mottok den? Kanskje det står noe om det på skolens nettside? Du kan vel i tilfelle ta det på din egen forsikring? Vi har superforsikring (innbo) som dekker pc, mobil, nettbrett o.l Anonymkode: 5c486...af7
Anonym bruker Skrevet 3. april 2017 #5 Skrevet 3. april 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dette er sikkert forskjellig fra sted til sted, skrev dere ikke under på noe når dere mottok den? Kanskje det står noe om det på skolens nettside? Du kan vel i tilfelle ta det på din egen forsikring? Vi har superforsikring (innbo) som dekker pc, mobil, nettbrett o.l Anonymkode: 5c486...af7 Ungene har ikke fått dem enda. Tenkte jeg skulle finne ut litt i god tid for å få mulighet til å påvirke skolen, gjennom far, til å sørge for gode ordninger. Spessielt en av ungene har en i klassen som er ganske vill. Han ødelegger allerede mye. Jeg ser for meg at han kommer til å rive ned, kaste i gulvet, tråkke på osv mange maskiner (egne og sndres) hvert semester. Jeg har ikke lyst til å betale for dette og jeg tviler på at hans foreldre blir fornøyde når de får regning på pc nr. 7 det halvåret. De andre kan nok også være uheldige. Det kan bli veldig dyrt. Anonymkode: abb34...5ec
Anonym bruker Skrevet 3. april 2017 #6 Skrevet 3. april 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Ungene har ikke fått dem enda. Tenkte jeg skulle finne ut litt i god tid for å få mulighet til å påvirke skolen, gjennom far, til å sørge for gode ordninger. Spessielt en av ungene har en i klassen som er ganske vill. Han ødelegger allerede mye. Jeg ser for meg at han kommer til å rive ned, kaste i gulvet, tråkke på osv mange maskiner (egne og sndres) hvert semester. Jeg har ikke lyst til å betale for dette og jeg tviler på at hans foreldre blir fornøyde når de får regning på pc nr. 7 det halvåret. De andre kan nok også være uheldige. Det kan bli veldig dyrt. Anonymkode: abb34...5ec Vi har foresten ingen slik forsikkring på våre maskiner i dag da vi ikke har behov for det. Verken vi voksne eller jentene har noen gang ødelagt eller mistet en maskin eller telefon. For oss betyr det å måtte skaffe oss en ekstra forsikkring. Anonymkode: abb34...5ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå