Gå til innhold

Skolepc


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis skolen gir pc til alle elevene og hovedsakelig bruker den i undervisningen. Hva skjer om den blir skadet? Hvem betaler? 

Dette gjelder barneskole.

Anonymkode: abb34...5ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her fikk elevene hver sin iPad, og vi som foreldre må erstatte den hvis den blir ødelagt.

Anonymkode: 3d164...1fd

Skrevet

Er det ingen forsikring? 

Hva om foreldrene ikke har råd?

Anonymkode: abb34...5ec

Skrevet

Dette er sikkert forskjellig fra sted til sted, skrev dere ikke under på noe når dere mottok den? Kanskje det står noe om det på skolens nettside? 

Du kan vel i tilfelle ta det på din egen forsikring? Vi har superforsikring (innbo) som dekker pc, mobil, nettbrett o.l

Anonymkode: 5c486...af7

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette er sikkert forskjellig fra sted til sted, skrev dere ikke under på noe når dere mottok den? Kanskje det står noe om det på skolens nettside? 

Du kan vel i tilfelle ta det på din egen forsikring? Vi har superforsikring (innbo) som dekker pc, mobil, nettbrett o.l

Anonymkode: 5c486...af7

Ungene har ikke fått dem enda. Tenkte jeg skulle finne ut litt i god tid for å få mulighet til å påvirke skolen, gjennom far, til å sørge for gode ordninger.

Spessielt en av ungene har en i klassen som er ganske vill. Han ødelegger allerede mye. Jeg ser for meg at han kommer til å rive ned, kaste i gulvet, tråkke på osv mange maskiner (egne og sndres) hvert semester. Jeg har ikke lyst til å betale for dette og jeg tviler på at hans foreldre blir fornøyde når de får regning på pc nr. 7 det halvåret.

De andre kan nok også være uheldige. Det kan bli veldig dyrt.

Anonymkode: abb34...5ec

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ungene har ikke fått dem enda. Tenkte jeg skulle finne ut litt i god tid for å få mulighet til å påvirke skolen, gjennom far, til å sørge for gode ordninger.

Spessielt en av ungene har en i klassen som er ganske vill. Han ødelegger allerede mye. Jeg ser for meg at han kommer til å rive ned, kaste i gulvet, tråkke på osv mange maskiner (egne og sndres) hvert semester. Jeg har ikke lyst til å betale for dette og jeg tviler på at hans foreldre blir fornøyde når de får regning på pc nr. 7 det halvåret.

De andre kan nok også være uheldige. Det kan bli veldig dyrt.

Anonymkode: abb34...5ec

Vi har foresten ingen slik forsikkring på våre maskiner i dag da vi ikke har behov for det. Verken vi voksne eller jentene har noen gang ødelagt eller mistet en maskin eller telefon. For oss betyr det å måtte skaffe oss en ekstra forsikkring.

Anonymkode: abb34...5ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...