Anonym bruker Skrevet 3. april 2017 #1 Skrevet 3. april 2017 Har slitt med stive skuldre/nakke tidligere. Mye låsninger som førte til slutt førte til svimmelhet og lang sm. I det siste har jeg merket at smertene i skuldre/nakke er begynt å komme igjen. I tillegg merker jeg smerter nedover i ryggen. Er nok muskulært, men begynner å hemme meg i jobben. Er mange tunge løft som ikke er lett å unngå. Prøver å trene endel styrke og går turer i skog og mark. Noen med gode tips? Tenkte å ta meg noen timer hos kiropraktor også, for det hjalp godt sist. Anonymkode: 53442...df6
Anonym bruker Skrevet 3. april 2017 #2 Skrevet 3. april 2017 Gå til fysioterapeut og få øvelser tilpasset akkurat deg! Jeg lot være og ble ordentlig dårlig 😞 God bedring! Anonymkode: 4ac9c...be8
Anonym bruker Skrevet 3. april 2017 #3 Skrevet 3. april 2017 Kiropraktor asap! Anonymkode: fd45c...ad3
Anonym bruker Skrevet 3. april 2017 #4 Skrevet 3. april 2017 Klatring, dansing, yoga, pilates eller slynger. Eventuelt noen timer til fysioterapi for å få øvelser Anonymkode: 9ede9...08e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå