Gå til innhold

kirugisk abort.


Anbefalte innlegg

Skrevet

har du gjort dette? Vil gjerne ha erfaringer da jeg gruer meg noe innmari til tirsdag hvor jeg skal igjennom dette. 

Anonymkode: e76e7...8a5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg har. For mange år siden. Du behøver ikke å grue deg :) de gir deg noen piller for å modne opp livmoren som kan gi rielignende smerter, men du går gode smertestillende. Ellers legger de deg i narkose, utfører inngrepet, så ligger du noen timer på oppvåkning før du kan reise hjem. Du vil ha blødninger en stund fremover men ingen smerter. Dette går så fint atte:) mye lykke til!

Anonymkode: 42968...695

Skrevet

Ja, både provosert  og ufrivillig

Hva gruer du deg til? Selve inngrepet? Du får beroligende før narkose, og plutselig våkner du igjen og inngrepet er overstått 

det er fort overstått,

Anonymkode: 28576...950

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...