Anonym bruker Skrevet 2. april 2017 #1 Skrevet 2. april 2017 har du gjort dette? Vil gjerne ha erfaringer da jeg gruer meg noe innmari til tirsdag hvor jeg skal igjennom dette. Anonymkode: e76e7...8a5
Anonym bruker Skrevet 2. april 2017 #2 Skrevet 2. april 2017 Ja jeg har. For mange år siden. Du behøver ikke å grue deg de gir deg noen piller for å modne opp livmoren som kan gi rielignende smerter, men du går gode smertestillende. Ellers legger de deg i narkose, utfører inngrepet, så ligger du noen timer på oppvåkning før du kan reise hjem. Du vil ha blødninger en stund fremover men ingen smerter. Dette går så fint atte:) mye lykke til! Anonymkode: 42968...695
Anonym bruker Skrevet 3. april 2017 #3 Skrevet 3. april 2017 Ja, både provosert og ufrivillig Hva gruer du deg til? Selve inngrepet? Du får beroligende før narkose, og plutselig våkner du igjen og inngrepet er overstått det er fort overstått, Anonymkode: 28576...950
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå