Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går besettelsen over?

Vi har verdens nydeligste datter på 3år. Jeg er helt forelsket i ungen og det er faktisk litt slitsomt. Det er så jeg gleder meg til hun skal våkne om morgenen og ser frem til å hente i bhg. Selvsagt blir jeg også sliten, men hun sjarmerer meg i senk.

Vi får stadig positive tilbakemeldinger fra andre foreldre, fremmede og barnehagen på at hun er så søt/morsom/omtenksom/språksterk og jeg prøver å skjule min "forelskelse". Jeg skjønner jo at jeg som alle andre mødre synes best om min egen, men vil denne forelskelsen gå over?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke om det går over, har bare hatt det sånn i noen og tjue år hittil. Skal si fra! ;)

Anonymkode: 8fc9f...d4f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...