oslofrk Skrevet 2. april 2017 #1 Skrevet 2. april 2017 Går besettelsen over? Vi har verdens nydeligste datter på 3år. Jeg er helt forelsket i ungen og det er faktisk litt slitsomt. Det er så jeg gleder meg til hun skal våkne om morgenen og ser frem til å hente i bhg. Selvsagt blir jeg også sliten, men hun sjarmerer meg i senk. Vi får stadig positive tilbakemeldinger fra andre foreldre, fremmede og barnehagen på at hun er så søt/morsom/omtenksom/språksterk og jeg prøver å skjule min "forelskelse". Jeg skjønner jo at jeg som alle andre mødre synes best om min egen, men vil denne forelskelsen gå over?
Anonym bruker Skrevet 3. april 2017 #3 Skrevet 3. april 2017 Jeg vet ikke om det går over, har bare hatt det sånn i noen og tjue år hittil. Skal si fra! Anonymkode: 8fc9f...d4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå