Anonym bruker Skrevet 2. april 2017 #1 Skrevet 2. april 2017 Vi kysser ALDRI i hverdagen, klemmer eller koser aldri. Vi legger oss ned i hver vår sofa om kveldene, ser aldri/sjelden noe sammen på TV. Vi ligger aldri sammen i sofaen og bare koser. Sex 1-2 ganger i mnd (han vil nok mer), jeg klarer ikke mer. Tenner ikke på han. Har et fantasiforhold med en lege på jobben, og drømmer mye om sex med han😜🙈 Jeg synes han er lat, han gjør aldri noe hagearbeid/utearbeid uten mas. Han er veldig rotete. Samtidig er han sååå snill💙 Så tålmodig, og verdens beste far for barna. En trygghet og stabilitet. Og jeg lurer litt på om det er verdt å bare holde ut med han selv om han føles ut som en bror for meg. Misunner så de som fortsatt er betatt og tiltrekket av kjæresten sin, det må være så godt. Noen med råd om hva man kan gjøre? Anonymkode: 26157...713
Anonym bruker Skrevet 2. april 2017 #2 Skrevet 2. april 2017 Jeg hadde dødd en sakte død i et slikt forhold, jeg må ha både fysisk og emosjonell nærhet til den jeg deler livet mitt med, ellers har jeg det bedre alene. Siden han har så mange positive egenskaper ville jeg har forsøkt parterapi og sexolog, om jeg var dere. Det var en grunn til at dere ble sammen, og det kan godt være mulig for dere å finne tilbake til det Anonymkode: c9fac...33d
Anonym bruker Skrevet 2. april 2017 #3 Skrevet 2. april 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Vi kysser ALDRI i hverdagen, klemmer eller koser aldri. Vi legger oss ned i hver vår sofa om kveldene, ser aldri/sjelden noe sammen på TV. Vi ligger aldri sammen i sofaen og bare koser. Sex 1-2 ganger i mnd (han vil nok mer), jeg klarer ikke mer. Tenner ikke på han. Har et fantasiforhold med en lege på jobben, og drømmer mye om sex med han😜🙈 Jeg synes han er lat, han gjør aldri noe hagearbeid/utearbeid uten mas. Han er veldig rotete. Samtidig er han sååå snill💙 Så tålmodig, og verdens beste far for barna. En trygghet og stabilitet. Og jeg lurer litt på om det er verdt å bare holde ut med han selv om han føles ut som en bror for meg. Misunner så de som fortsatt er betatt og tiltrekket av kjæresten sin, det må være så godt. Noen med råd om hva man kan gjøre? Anonymkode: 26157...713 Du må jobbe med å snu tanken hos deg selv. Anonymkode: bb3fb...4cc
Anonym bruker Skrevet 3. april 2017 #4 Skrevet 3. april 2017 Lag middag sammen, gi oppmerksomhet. Gi små kjærtegn, flørt med han. Ikke mat tankene på denne legen. Tenk over hvorfor du falt for mannen din. Tror sex lysten da bygger seg opp også. Anonymkode: 2239e...cbe
Anonym bruker Skrevet 3. april 2017 #5 Skrevet 3. april 2017 Han vil ha mer sex, han vil sikkert kose mer også... prøv å endre dette. Reis bort sammen? Hva så du i han før da? Anonymkode: 1e424...339
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå