Anonym bruker Skrevet 2. april 2017 #1 Skrevet 2. april 2017 Jeg hadde ned meg min tre mnd sønn ut i sola i dag. Han satt på armen i ca 5-10 minutter og hadde bare vanlig lue, ikke solcaps eller lignende. Passet på at han ikek fikk sol midt i ansiktet selvsagt, men han synes lyset var veldg skarpt og lukket ikke opp øynene noe særlig. Pltusleig begynte det å renne av øynene hans og han ble litt rød rundt øynene. Jeg gikk da inn. Så knep han øynene igjen veldig hard ganske lenge og nektet å lukke opp, selv da vi gikk inn. Holdt på kanskje en halvtime å knipe øynene sammen. Så sovnet han. Etter det begynte han å knipe øynene igjen bare vi gikk ut i den lyse stua fra soverommet. Men etterhvert så har han sluttet å gjøre dette og det virket som han ser normalt. Er så fryktelig lei meg for at jeg ikke beskyttet øynene hans i de 5-10 minuttene vi satt ute. Jeg skulle selsvagst hatt å han enten caps eller solbriller. Det var jo faktisk VELDIG skarpt lys i dag. Jeg ville egentlig dra på legevakta, men mannen synes jeg er helt hysterisk. Det må da gå an å ta med en baby ut i dagslys liksom uten å måtte fly på legevakta som han sa... Jeg klarer ikke å slutte å tenke på om jeg har gjort noe dumt. Håper noen kan berolige meg.... har googlet snøblindhet og det som verre er. Mulig jeg er hysterisk.. ??? Anonymkode: 732f1...c9f
skjotta Skrevet 2. april 2017 #2 Skrevet 2. april 2017 Jeg ville heller tenkt på pollenallergi før synsskade.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2017 #3 Skrevet 2. april 2017 Var det snø ute? En av mine hadde skidag på skolen og var ganske påvirka etter det. Ikke snøblind, men med svie og ubehag på øynene. Det gikk over etter halvannet døgn, men han har blitt flink til å bruke solbriller etterpå. Anonymkode: af131...834
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå