Anonym bruker Skrevet 2. april 2017 #1 Skrevet 2. april 2017 Noen forslag til hva man kan finne på med et barn på snart 6? Bor i by og har ikke råd til noe storferie Anonymkode: 76a98...ee7
Anonym bruker Skrevet 2. april 2017 #2 Skrevet 2. april 2017 Påskeeggjakt Kino Dra på stranden og samle skjell Bake, lage vafler e.l Besøke familie Vaske sykkelen Gå i hobbybutikken og kjøpe gøyale ting man kan ha hobbyverksted med, f.eks lage kaniner eller kyllinger Male egg Gå på museum Rydde vekk for små klær og rydde i skapet, se hva som trengs av sommerklær Rydde rommet, vaske bak sengen, tørske støv Høre på musikk på verandaen og spise is Anonymkode: 0bbfc...49f
sug lut Skrevet 2. april 2017 #3 Skrevet 2. april 2017 Alt! Det er jo en genial alder. Skog, sjø, park, fjell - spørs hvor du bor. Piknikk, telttur, museum. Male påskeegg, bake kake til påskeaften, lage påskegodt, kakao og appelsin på ski eller på brygga, lage påskepynt, se en del av byen dere ikke har vært i, gå på kino midt på dagen, besøk en gammel tante, ta bussen til endehildeplassen bare for å se hvordan det ser ut der, kjør trikk, vær sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå