Anonym bruker Skrevet 2. april 2017 #1 Skrevet 2. april 2017 Jenta vÄr hadde bursdagsfeiring igÄr og i denne bursdagen var en jente i klassen hennes som er fra syria.Hun er veldig stille og sjenert, hun svarer hverken pÄ norsk eller engelsk og dermed vanskelig Ä kommunisere med.Jeg sÄ ikke at hun hadde noe gave med, men jenta vÄr sa at hun kom med en bamse i en pose.Denne lÄ igjen etter feiringa og jeg trodde det var noen som hadde glemt bamsen sin.Det vises at den er brukt, men sÄ kom jeg til Ä tenke pÄ at kanskje dette var ment som en gave til jenta vÄr?Hvordan skal jeg nÄ finne ut av dette?vil jo ikke fornÊrme henne heller med Ä gi tilbake bamsen hvis det var ment som gave.....noen tips? Anonymkode: 519c8...f75
Anonym bruker Skrevet 2. april 2017 #2 Skrevet 2. april 2017 Oi, den var litt vanskelig. Jeg tror at jeg hadde satset pÄ at det var en gave og ev vente pÄ spÞrsmÄl om dere har sett bamsen hvis den er gjenglemt. Hvis de er asylsÞkere har de nok minimalt med penger Ä klare seg med, sÄ det Ä kjÞpe bursdagsgave kan nok ikke prioriteres. Du kan ogsÄ snakke med lÊreren for Ä be han/hun fÞlge med om hn kan plukke opp om bamsen er savnet. Anonymkode: 803ba...b47
Anonym bruker Skrevet 2. april 2017 #3 Skrevet 2. april 2017 Takk for svarâșïžJa synes det var en litt vanskelig problemstillingđSkjĂžnner veldig godt at de ikke kan prioritere bursdagsgaver og fĂ„r enda mere vondt i meg om dette er en kjĂŠr bamse som hun har "mĂ„ttet"gi fra seg....đ Anonymkode: 519c8...f75
Anonym bruker Skrevet 2. april 2017 #4 Skrevet 2. april 2017 SkjÞnner godt fÞlelsen din her. BÄde om bamse er gjenglemt og savnet og om hun har gitt bort sin egen bamse, spesielt siden ditt barn nok har bÄde bamser og andre leker i overflod (som de fleste barn har i Norge). SÄnne dilemma er jo sÄ vonde, man har sÄ lett for Ä trÄ feil. Lykke til, uansett, du er en snill og god mor, det er i hvert fall sikkert. Anonymkode: 803ba...b47
Anonym bruker Skrevet 2. april 2017 #5 Skrevet 2. april 2017 Akkurat nÄ, Anonym bruker skrev: SkjÞnner godt fÞlelsen din her. BÄde om bamse er gjenglemt og savnet og om hun har gitt bort sin egen bamse, spesielt siden ditt barn nok har bÄde bamser og andre leker i overflod (som de fleste barn har i Norge). SÄnne dilemma er jo sÄ vonde, man har sÄ lett for Ä trÄ feil. Lykke til, uansett, du er en snill og god mor, det er i hvert fall sikkert. Anonymkode: 803ba...b47 Det kan jo ogsÄ vÊre at hun har fÄtt plukke ut en gave fra leker som finnes pÄ asylmottaket eller hvor hun bor, sÄ det Mà ikke vÊre en trist historie bak, altsÄ. Jeg ser at innlegget mitt kan misforstÄs der. Det viktige her er at jenta fikk komme i selskap og inkluderes i klassen! SÄ fÄr du gjÞre sÄ godt du kan med hele dilemmaet, uansett gjÞr du ting av godhet. Anonymkode: 803ba...b47
Anonym bruker Skrevet 2. april 2017 #6 Skrevet 2. april 2017 Tusen đ Takk for et sĂ„ fint svarâșïžJeg mĂ„ tenke litt pĂ„ saken.Vanskeligđmitt barn har jo som de fleste her i norge alt det trenger og mere til... Anonymkode: 519c8...f75
Hjertefru Skrevet 2. april 2017 #7 Skrevet 2. april 2017 Tror ogsÄ at jeg ville konkludert med at bamsen var ment Ä vÊre gave. Ev avvente en etterlysning. Blir veldig feil Ä levere den tilbake hvis den var ment som gave.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2017 #8 Skrevet 3. april 2017 Takk for svarđđŒJa jeg har nĂ„ forklart dette til jentungen og vi avventer Ă„ ser om den blir etterlyst. Anonymkode: 519c8...f75
Anonym bruker Skrevet 3. april 2017 #9 Skrevet 3. april 2017 Der kan jo ogsÄ invitere jenta hjem for Ä leke en dag etter skolen. Kanskje de kan leke med bamsen, sÄ kommer det kanskje fram om hun blir glad for Ä ha funnet den eller behandler den som om den nÄ er din datters eiendom. Anonymkode: e0d80...609
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ