Anonym bruker Skrevet 2. april 2017 #1 Skrevet 2. april 2017 Jeg er 34 og mannen 38. Vi har tre barn. Alikevel tror tydeligvis mine foreldre at de må fortelle oss hva vi skal gjøre og hva vi ikke skal gjøre. Nå har vi snakket om å skaffe oss hund. Da fikk vi klar beskjed om at DET måtte vi ikke dra på oss! Det er alt for mye jobb! Og hvem skal liksom gå tur med hunden hver dag? Hvor skal vi liksom gjøre av den når vi skal på ferie? Og det koster masse penger! Akkurat som om vi ikke er voksne og har tenkt på alt dette Vi er faktisk rimelig oppegående. Hva sier man til slikt? Hva svarer man? Jeg blir helt matt... Anonymkode: 8f355...e5d
Anonym bruker Skrevet 2. april 2017 #2 Skrevet 2. april 2017 Haha, sånn er mine også. Svarer bare ja og ha og snakker litt rundt det og bytter samtaleemne. Kan bli SKIKKELIG irritert på pappa, han forsøker virkelig fortsatt å oppdra meg og er 43 og har 4 barn og den eldste er 22! Foreldre slutter aldri å være foreldre uansett. Ender opp med at jeg blir irritert også må jeg jo bare le litt. Mine foreldre er verdens beste selv om de fortsatt oppdrar både meg, mannen min, søskene mine og barna våre etter beste evne:)! Anonymkode: 3b4df...2b8
Anonym bruker Skrevet 2. april 2017 #3 Skrevet 2. april 2017 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Haha, sånn er mine også. Svarer bare ja og ha og snakker litt rundt det og bytter samtaleemne. Kan bli SKIKKELIG irritert på pappa, han forsøker virkelig fortsatt å oppdra meg og er 43 og har 4 barn og den eldste er 22! Foreldre slutter aldri å være foreldre uansett. Ender opp med at jeg blir irritert også må jeg jo bare le litt. Mine foreldre er verdens beste selv om de fortsatt oppdrar både meg, mannen min, søskene mine og barna våre etter beste evne:)! Anonymkode: 3b4df...2b8 Og du prøver ikke fortsatt å hjelpe 22-åringen din med å ta de rette avgjørelsene? Anonymkode: 8ff66...434
Anonym bruker Skrevet 2. april 2017 #4 Skrevet 2. april 2017 Jeg forsøkte å advare foreldrene mine om det samme. Desverre hørte de ikke på meg. Nå har de begynt å mase på at vi ser etter hunden når de skal på ferie eller i selskap. De vil ha med seg hunden til oss og klager på hvor zlitsomt det er med hund når de er syke. Glem det. Vi passer ikke hund. Anonymkode: a08b2...32f
Anonym bruker Skrevet 2. april 2017 #5 Skrevet 2. april 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg forsøkte å advare foreldrene mine om det samme. Desverre hørte de ikke på meg. Nå har de begynt å mase på at vi ser etter hunden når de skal på ferie eller i selskap. De vil ha med seg hunden til oss og klager på hvor zlitsomt det er med hund når de er syke. Glem det. Vi passer ikke hund. Anonymkode: a08b2...32f De kommer ikke til å få noe bry med vår hund, om det er det du sikter til. Vi har ordnet oss med noen som kan passe når vi skal på ferie o.l. Vi er såpass oppegående at vi tar ikke et sånt valg for å legge det over på andre. Dette er og bare et eksempel av mange. Hi Anonymkode: 8f355...e5d
oslofrk Skrevet 3. april 2017 #6 Skrevet 3. april 2017 Sånt er slitsomt! 😜 Jeg må gjenta for modern: ja, nå som jeg snart er 40 år... humor funker litt her 😉
Anonym bruker Skrevet 3. april 2017 #7 Skrevet 3. april 2017 Må vel si meg litt enig med foreldrene dine. En hund krever mye arbeid, mer enn hva man tror. Og med tre barn har dere vel allerede litt å henge fingrene i. Og det blir ikke akkurat roligere når de begynner på skolen og det skal følges opp med lekser og fritidsaktiviter. Vi har hatt hund og tre barn. Heldigvis fikk vi hunden først, så den var ferdig dressert før barna kom. Brukte mye tid på valpekurs osv. Anonymkode: 7d836...cfa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå